פורטל ( Happily (www.happily.co.il למערכות יחסים וזוגיות, יוצא בקמפיין שיווקי ראשון בעלות של 200 אלף דולר. הקמפיין כולל, בין השאר, שילוט חוצות ברחבי תל אביב וגוש דן. במסגרת הקמפיין לפורטל, הממצב עצמו כפורטל היחסים של ישראל, יוצגו ציטטות בנושא יחסים בגישה הומוריסטית, תוך הדגשת חשיבות הזוגיות בחיים של כולנו. בין המצוטטים: וודי אלן, ג'רי סיינפלד ועוד.
פורטל happily, שהושק לאחרונה, מציע מדורים מקצועיים, צ'טים, מערכת פורומים (בניהול אנשי מקצוע מתחום האימון האישי, כלכלת המשפחה, עריכת דין), טורים אישיים של גולשים, כתבות וידאו ועוד. לאחרונה עלתה בפורטל סדרת קומיקס ראשונה למבוגרים פרי מכחולו של הקומיקסאי אורי פינק, 'המאושרים', המציגה הווי של בני 30+, על סיטואציות מתחום היחסים האופייניות לבני גילאים אלה.
לצד התוכן הווירטואלי, פועל הפורטל גם ב'עולם האמיתי' ועורך מפגשים, סדנאות וטיולים ב"בית הפילי" הממוקם בהרצליה. כיום מבקרים בפורטל כ-60 אלף גולשים בממוצע מדי יום, רובם בטווח גילאים של 25 ועד 55. לדברי הילה פלד, מנכ"לית הפורטל: "הקמפיין אמור להיות חצוף והומוריסטי במידה, אך יחד עם זאת לבטא את חשיבות הקשר הזוגי בפרט והחברי בכלל, בין אנשים. מדובר בבמה רחבה של תכנים וכל אדם, בכל שלב, יוכל להתחבר לנושאים השונים".
אסטרטגיה וניהול קמפיין: צחי אלפסי
ארט דירקטורית: אורלי רונן
קופירייטרית: קרן בוקאי