חברת פז מעלה קמפיין חורף לחימום הבית. מטרת קמפיין "פז חימום ביתי" היא תמיכה ועידוד מכירת סולר הסקה ונפט ללקוחות פרטיים, משקי בית וועדי בתים.
לצורך כך, פתחו בפז קו 1-800 ובו מערכת ניתוב לפי אזור המגורים וכן Call Center שיאפשר זמינות 24 שעות גם לאחר שעות הפעילות של המוקד. הקמפיין נועד לקדם את המכירות בעונת החורף שתחילתה בחודש נובמבר וסופה בחודש מרץ.
מהחברה נמסר הבוקר כי הקמפיין משלב בין מדיה טלוויזיונית, באמצעות שקופית חסות בערוץ 10 במהדורת החדשות, ובתכנית הבוקר, מודעות פרסום במקומוני רשת ידיעות תקשורת ומדיה אינטרנטית באמצעות באנרים שיובילו את הצרכנים לאתר ייעודי לביצוע הזמנות באמצעות האינטרנט.
עוד נמסר כי מלבד האפשרות לבצע הזמנות דרך האינטרנט תציע החברה, במהלך שיווקי אינטרנטי, להוריד שומר מסך של אח בוערת – ליצירת אווירת חורף חם ונעים.
הקמפיין בהפקה של משרד הפרסום מקאן אריקסון. על קמפיין האינטרנט תופקד חברת האינטראקטיב של מקאן, מקאן דגיטל. הקמפיין יעלה בהשקעה של כמיליון ₪.