לקראת חג הפסח, יוצאת סלקום בניסוי שיוקי בעולם המשחקים הסלולאריים: בימים הקרובים היא תשווק בפורטל האינטרנט הסלולארי משחקים להורדה נושאי פרסומות. הלקוחות יוכלו לשחק במשחקים ללא תשלום וללא הגבלה (הלקוח מחוייב אך ורק על זמן הגלישה בעת הורדת הנתונים וזאת בהתאם לחבילת הגלישה אליה הוא משוייך), ובדרך להיחשף למסרים פרסומיים.
הפיילוט נערך על ידי חברת לוגיה פיתוח וניהול תוכן, האחראית על התכנים בסלקום, בשיתוף חברת innerActive, שפיתחה פלטפורמה לשתילת פרסומות אישיות. את המשחקים לפיילוט מביאה חברת Mobility Zone.
בפיילוט יטלו חלק חברות ומותגים מגוונים. חוץ מהקמפיינים בהם ייצפו הלקוחות טרם הכניסה למשחק, נכונים להם גם פרסים למימוש באמצעות קופונים סלולאריים שתשלח חברת innerActive בשם המפרסם לבעלי הניקוד הגבוה במשחקים השונים. לדוגמא: Nokia תחלק אזניות Bluetooth תוך קידום למכשיריה החדשים בקמפיין שבפתח כל משחק. פורום פילם הקצו לטובת הפיילוט 500 כרטיסי הזמנה לסרטים חדשים: ל"זרה מושלמת" בכיכובו של ברוס וויליס ולסרט המצוייר: של וולט דיסני "לפגוש את הרובינסונים".
מסלקום נמסר כי בניית הקמפיין של כל חברה בוצע בשיתוף משרדי הפרסום וחברות האינטראקטיב שלהן (בינן McCann digital, DIGITAL TBWA ו-Next In), תוך שמירה על ערכי המותג ובעזרת חברת inneractive ששקדה על בניית הקמפיין כך שיתאים למסך הקטן: הצג הסלולארי.
עוד נמסר כי משחקי הג'אווה שנבחרו לטובת הפיילוט פונים למגוון טעמים: ממשחק כדורגל עולמי לבנים, דרך פוקר למבוגרים, עד משחק שבירת בלוקים בסגנון טטריס שיאהבו גם אלה שלא בהכרח מזוהים כקהל גיימרים סלולארי. בכוונת הפיילוט להגיע אל ילדים ובני נוער, אך גם אל ציבור מבוגר יותר, שלרוב נחשב לצרכן פחות כבד תוכן סלולארי, בניסיון לפצח גם אותו.
בסלקום מדגישים כי המשחקים החינמיים ישבו בפורטל המשחקים לצד המשחקים בתשלום. בפני לקוח שירצה להורידם, תוצג הודעה המבהירה כי ההורדה היא בחינם, היות והמשחק מכיל תכנים פרסומיים וקמפיינים פעילים. בנוסף, מבהירים שם כי החברה תיצור בהמשך קשר עם לקוחות שנחשפו למשחקים ולמסרים השיווקיים כדי לקבל את חוות דעתם על הנושא.