חברת פיליפס תעניק חסות לאירועי גביע העולם בכדורגל – פיפ"א שיערכו בחודש הבא בגרמניה. במסגרת מתן החסות תספק פיליפס לאירועי הגביע העולמי בכדורגל למעלה מ- 10,000 צגי טלוויזיה שטוחים מדגמי FlatTV, שישרתו את גופי השידור ומרכזי האירוח בערים השונות בהן ייערכו המשחקים.
תוכנית התמיכה של פיליפס במשחקים משלבת מגוון רחב של פעילויות בתחומי הטכנולוגיות השונים בהם פעילה החברה – ובכלל זה חטיבות מערכות הבריאות, סגנון החיים ומוצרי הצריכה, כמו גם סל טכנולוגיות התשתית של החברה.
תוכנית החסות של פיליפס עובדה על פי מאפייני הדרישות המיוחדות של משחקי הגביע העולמי, ומאות מיליוני הצופים והאוהדים שילוו את משחקי הגביע בערוצי שידור שונים. פיליפס היא נותן החסות הבלעדי של המשחקים בתחום מוצרי הצריכה האלקטרוניים, מוצרי תאורה ומערכות תאורה, מכשירי חשמל קטנים, מערכות זיהוי דיבור, מערכות הגברת קול – ומספקת גם שבבי זיהוי בתקשורת רדיו לכרטיסי הכניסה למשחקים.
לדברי עמרי לוין, מנכ"ל חברת פיליפס ישראל, "המטרה העיקרית של פיליפס אינה רק מתן החסות לאירועי הגביע העולמי עצמם – אלא העברת החוויה, שיפורה ושיתופו המלא בה של כל צופה וחובב כדורגל: בין אם באצטדיון, בין אם בעיר המארחת ובין כצופה בבית. חוויית הכדורגל העולמית מגיעה באמצעות הטכנולוגיה של פיליפס לשיאים חדשים: על פי ההערכות, יחד עם כל צופה היושב באצטדיון, וחוזה במשחק – נהנים כ- 10,000 צופיה טלוויזיה בבתים שונים סביב העולם. מתוך הכרה והבנת יחס המספרים הזה, משתפת פיליפס פעולה עם פיפ"א, על מנת להבטיח חוויית צפייה ביתית בלתי-נשכחת: אירועי הגביע העולמי בכדורגל השנה יהיו האירוע העולמי הראשון הזוכה לשידור מלא בטכנולוגיית טלוויזיה בהפרדה גבוהה – HDTV, וגם בפורמט מסך רחב (16:9) – בצד השידורים בטכנולוגיות ובפורמט הוותיקים יותר".
מומחי פיליפס מסייעים בתכנון וביישום מערכות התאורה באיצטדיונים ברחבי גרמניה (קלן, גלזנקירשן, המבורג, הנובר, לייפציג, מינכן, נירנברג ושטוטגרט). החברה מספקת ומפעילה את מסכי הוידאו הענקיים (VIDIWALL, המבוססים נורות LED, באיצטדיונים של קלן, פרנקפורט וגלזנקירשם, כמו גם מסכי ענק שיופעלו בכיכרות מרכזיות בערים להנאת הציבור הרחב בכל 12 הערים המארחות את המשחקים.
טכנולוגיית ה- RFID של פיליפס והשבבים מתוצרת החברה, שולבו בתוך כל 3.2 מיליון כרטיסי הכניסה למשחקים, על מנת להבטיח רמה גבוהה במיוחד של אבטחה ויעילות בתהליכי כניסת הקהל לאיצטדיונים ולמניעת זיופים וספסרות. טכנולוגיה ייחודית של פיליפס בתחום מניעת ההדהוד משולבת במערכות ההגברה באיצטדיונים, לשיפור איכויות הקול של הכרוז וחדות הצליל בכל פינות המתחמים השונים.
פיליפס תנצל את מתן החסות לאירועי הגביע העולמי של פיפ"א בשורת פעילויות קידום מכירות של החברה בכל העולם, בדגש מיוחד על צופי הטלוויזיה: על פי ההערכות, יירשמו בארבעת השבועות של טורניר הגביע העולמי 30 מיליארד ערבי-צפייה, בכל העולם.
גם בישראל מתוכננת פעילות עניפה ומגוונת של החברה סביב החסות – כגון מבצעי מכירות, פעילות קד"מ, קמפיין פרסומי ויחסי ציבור.