כוכבי המירוץ למיליון, התאומים ממן והתאומות נוי והדר נבחרו להוביל את הקמפיין "באורגינל", של רשת השעונים והתכשיטים PLANET נגד שעונים מזויפים.
הקמפיין, אשר עולה תחת הסלוגן "זה רק נראה אותו דבר…", נועד להעלות את המודעות למכת הזיופים העולמית בתחום השעונים.
הקמפיין בכיכובם יעלה לקראת גמר המירוץ למיליון, בטלוויזיה, שילוט ובדיגיטל.
את הקמפיין מובילה חברת iconz by medio של שי אזאוי ובן דיאמנט.
לדברי מאיה רודיק סמנכ"לית השיווק בחברת פלאנט: "תחום זיופי השעונים בישראל הפך למגפה של ממש והקמפיין הזה מהווה דרך נוספת להילחם בתופעה, שבסופו של דבר פוגעת בצרכן הישראלי, אשר מפסיד כסף על קניית שעון מזויף ונגרמת לו עוגמת נפש. דרך הקמפיין אנו רוצים לעורר את המודעות של הצרכן לדרוש שעון מקורי".