פלטפורמת HAAT חתמה על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם KFC ודומינוס פיצה

פלטפורמת המשלוחים HAAT, המתמחה במשלוחים ללקוחות ללא כתובת וללא כרטיס אשראי, מונה כחצי מיליון משתמשים פעילים ומכסה קהל פוטנציאלי של כמעט מליון תושבים. עובדה זו לא נעלמה מעיניהן של רשתות המזון הגדולות שממהרות לחתום עם הפלטפורמה הייחודית הסכמי שיתוף פעולה.

רשת העוף האמריקאית KFC שממשיכה להתרחב בישראל בשנתיים האחרונות, בחרה ב-HAAT לטפל במשלוחי העוף שלה לצד וולט. כוחה של HAAT בישובי הפריפריה ובישובים הערבים מאפשר לה להגיע לקהלים חדשים עבור KFC ולהנגיש את הרשת ללקוחות נוספים. פעילות המשלוחים של KFC התחילה החודש בסניף נצרת ותתפרס ליישובים וסניפים נוספים בקרוב.

מותג על אמריקאי נוסף שזיהה את הפוטנציאל של HAAT ביישובי הפריפריה הוא רשת דומינו'ס פיצה, רשת הפיצות המובילה בישראל הפועלת כשלושים שנה בארץ עם קרוב לשבעים סניפים בפריסה ארצית ומערך שליחויות עצמאי ויעיל. השת"פ החדשני בין השניים מציע מודל ייחודי לראשונה ב-HAAT משלוח הפיצות יתבצע מסניפי דומינו'ס פיצה באמצעות שליחי הרשת, בעוד HAAT תשמש כפלטפורמה (Market Place) בלבד. כך ייהנו כחצי מיליון לקוחות HAAT מכל העולמות – גם להזמין דומינו'ס פיצה דרך האפליקציה האהובה עליהם בקלות וגם ליהנות ממשלוח מהיר עד 30 דק כפי שמבטיחה דומינ'וס פיצה.

אמיר באבאללה סמנכ"ל המכירות והשיווק של HAAT: אנחנו מברכים את רשת KFC ודומינו'ס פיצה על ההצטרפות ורואים בהן שותפות משמעותיות בשוק לצד מגוון המסעדות והרשתות הקיימות אצלנו בפלטפורמה. HAAT ממשיכה להוביל את החזון שלה דרך התרחבות לערים נוספות בפריפריה, ואנו קוראים לכלל הלקוחות להוריד את האפליקציה וליהנות ממגוון המסעדות באזור שלהם.

שיתופי הפעולה החלו בחודש האחרון בנצרת ועתידים להתרחב במהלך הקיץ לערים נוספות כמו אום אלפחם, רהט, ירושלים, כפר קאסם ועוד ערים שפועלות בהן KFC ודומינו'ס פיצה

בשנתיים של מגיפת הקורונה התחזקו חברות המשלוחים על רקע הסגרים והעבודה מהבית. כעת, למרות שנראה שהמגפה מאחורינו, משלוחי המזון כאן להישאר. במסעדות מסויימות, גם היום, חלק גדול מהזמנות האוכל יוצאות החוצה ואינן נצרכות במקום.

HAAT הינה פלטפורמה של הזמנות ומשלוחים המתמקדת בערים ללא תשתיות, של היזם והמייסד חסן עבאסי (ד"ר למדעי המחשב, מרצה בטכניון ועובד לשעבר בחברות המובילות בעולם) ועונה על כל הפערים אשר ערים ללא תשתית סובלות מהם: האפליקציה מקשרת בין המסעדה, לשליח וללקוח הסופי כאשר דרכה מסופקים פתרונות ללקוחות ללא כתובות, שימוש במזומן וניהול מערך משלוחים עבור מסעדות ללא תשתיות דיגיטליות.

החזון: לאפשר לכל אחד בישראל ובעתיד גם בשאר העולם להזמין אוכל ומוצרים נוספים עד פתח ביתו ללא קשר לאופי העיר או היישוב בהם הוא מתגורר.

כיום, החברה מעסיקה כ-100 עובדים, 800 שליחים שמעניקים שירותי שליחויות עבור HAAT וכן משרתת כ-1000 מסעדות הפזורות ב-18 אזורים ברחבי הארץ עם התרחבות בחודש הקרוב לרהט, כרציאל, טול כרם בשטחים ולמרוקו הגדולה. HAAT עתידה להיות אפליקציה בינלאומית המובילה את תחום המשלוחים בערים ללא תשתיות ברמה הגלובלית.

HAAT הצעירה עומדת בפני סבבי גיוס משמעותיים, על מנת לשפר את איכות חייהם של תושבים שאינם בראש מעייניהם של אפליקציות המשלוחים הקיימות. במקביל, HAAT שואפת לגייס שליחים נוספים באזורים נוספים – ובכך גם לשפר את מצב התעסוקה באזורי הפריפריה.

אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר