פעילות סטיקרים בפייסבוק של שברולט

חברת UMI, יבואנית רכבי שברולט לישראל, השיקה פעילות אינטגרייטד יוצאת דופן בענף הרכב. הפעילות, אשר נקראת "סטטוסים מנצנצים", תתקיים בעמוד הפייסבוק של שברולט ובמסגרתה יוזמנו הגולשים להעלות סטיקר משלהם לאפליקציה ייעודית שנבנתה במיוחד עבור הפעילות.



מידי יום ייבחר סטיקר "מנצנץ" במיוחד שיזכה את בעליו בפרסים כגון מנוי שנתילמגזין בלייזר או כרטיס תדלוק לרכב בשווי של 200 ₪. בסיום הפעילות, ייבחר הסטיקר הזוכה אשר יזכה את בעליו בסופ"ש עם רכב שברולט צמוד.



ביומה הראשון של הפעילות נרשמו כמאה סטאטוסים שנכתבו על ידי הגולשים. הסטאטוס הזוכה של היום הראשון הוא "לא חבל על הדלק? תעברי אלי" של שי מאליכי שזכה בכרטיס תדלוק בשווי 200 ₪.



שברולט לא עוצרת בקמפיין המנצנצים ובימים אלה מתכננת לפתוח גם עמוד אינסטגרם שבו יוכלו הגולשים לחוות את המותג מקרוב ולהשתתף בפעילויות יצירתיות.



בפעילות יקחו חלק "הסלב החדשים" של דור web 2.0– מובילי דעת קהל בדיגיטל : אמנים, צלמים ובלוגרים.


פעילויות המדיה החברתית של מותג שברולט בישראל נעשות בתיאום וע"פ הקו העולמי אותו מתווה שברולט העולמית. מותג שברולט הוא אחד מהמותגים המובילים בעולם בתחום עם קרוב למיליון וחצי "לייקים" לעמוד המותג העולמי.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)