פרוקטר אנד גמבל יוצאת בקמפיין פרסום לרגל השקת בושם חדש לגבר מבית הוגו בוס

פרוקטר אנד גמבל יוצאת בקמפיין פרסום לרגל השקת בושם חדש לגבר מבית הוגו בוס: Boss Selection, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי GREY ובכיכובו של שחקן הקולנוע תומאס קרטשמאן. Boss Selection, הבושם מבית בוס פונה לגבר בשל, נחוש ובעל חזון. הבושם מסמל את הגבר המודרני והמצליחן הרוצה להותיר את חותמו ואת הניחוח שלו בכל אשר ילך, מעבר להצלחתו החומרית.



הקמפיין שיעלה לאוויר בתאריך 8 ליוני כולל קמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט.



מסע הפרסום מספר על הגבר של Boss Selection המותיר את חותמו, שאותו מסמל צל ענקי. הבימאי, אריק איפרגן, יצר סט של יריעות מתכתיות מפוסלות ויפהפיות המזכירות את הבניינים של פרנק גרי זהו מקום של ארכיטקטורה מרהיבה המסמל את השאפתנות. שחקן הקולנוע תומאס קרטשמאן צועד ליעדו כשהוא לבוש בחליפה כחולה כהה ומחויטת של Boss Selection עם חולצה לבנה. אופן הליכתו ממחיש לנו שזהו גבר מלא חיים. הצל שלו מרחף על פני המתכת במקביל לצעדיו, הוא ממשיך ללכת והצל נותר מאחוריו כדי להמחיש לנו שזהו גבר המותיר מאחוריו חותם, גם אם הוא נוזלי ומיסטי כמו צל.

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)