פרטנר מעלה קמפיין ראשון באינטרנט לפורטל oboxlive במסגרתו מיליון לחיצות ייחשפו את הסלבריטי המסתורית


חברת פרטנר מעלה היום לאוויר אירוע רשת ייחודי לפורטל oboxlive במהלכו תוצג צללית של דמות מפורסמת אשר תיחשף רק אם יקליקו עליה מיליון פעם!


הדמות המסקרנת עולה בשערי האתרים המובילים באינטרנט ולצידה מוצג בזמן אמת מספר ההקלקות של כלל הגולשים מכל האתרים, כאשר המטרה המשותפת להגיע למיליון הקלקות.



מצללית הדמות ניתן להבחין כי מדובר בבחורה מצודדת ודמותה תיחשף באופן הדרגתי על פי מספר ההקלקות, כך לדוגמא חצי מיליון הקלקות ייחשפו חצי מתמונתה הנועזת.



מחברת Y&R אינטראקטיב אשר הפיקה את הקמפיין רומזים כי מדובר בסלבריטי בין לאומית.



היעד של מיליון הקלקות נקבע כרף מאתגר במיוחד ואם יתממש, ישבר שיא ישראלי בקמפיין אינטרנט כך לדוגמא בקמפיין השקת הדור השלישי של orange במסגרתו נרכשו כל שטחי הפרסום באינטרנט הישראלי, נרשמו כשלוש מאות אלף הקלקות.



לקוחות oboxlive יוכלו להוריד את התמונה למכשירם ישירות מהבאנר לפני כולם באמצעות הקלדת מספר הסלולרי שלהם מתחת לדמות.



אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)