חברת התרופות פריגו ישראל תעלה השבוע בקמפיין פרסום לליין המוצרים החדש של מותג הקונדומים מגרמניה R3. הקמפיין, שיעלה תחת הסלוגן New Look- New Feeling, יכלול קמפיין ברכבות ופעילות קד"מ באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה. הקמפיין יעלה למשך כחודשיים, בתקציב של 200 אלף שקל.
לדברי אינס צח-שלייפר, מנהלת מותג R3 בחברת פריגו ישראל: "מטרת המהלך היא להעלות את מודעות הצרכנים לליין המוצרים החדש של R3 ולהציג את השפה הויזואלית הייחודית שבה השתמשנו בעיצוב המוצרים. R3 הוא מותג ותיק והגיע הזמן לרענן אותו עם ליין מוצרים חדש ומעניין".