חברת התרופות פריגו-ישראל עלתה בקמפיין אינטרנט לתרופה אקסידול, התרופה מארה"ב לטיפול במיגרנה ללא מרשם רופא. הקמפיין, שעלה באמצעות מחלקת האינטראקטיב של קבוצת לעומק התודעה, תחת הסיסמה "שוב מתחילה מיגרנה? אפשר להקל עליך מיד", יימשך כשבועיים ויעלה באתרים נענע, Ynet ו MSN בתקציב מדווח של 250 אלף ₪.
בקמפיין האינטרנט הנוכחי נעשה שימוש בטכנולוגיה ייחודית של ווידיאו סטריפ ואיי קצ'ר במטרה למשוך את תשומת לב הגולש. טכנולוגיה נוספת בקמפיין היא באנר סייט, במעבר של הסמן על גבי הבאנר, נפתח מיניסייט ללא צורך בהקלקה עליו. בבאנר סייט יקבל הגולש מידע כללי אודות מיגרנה, אודות קסידול וכן טיפים ועצות להקלה במגרנה.