פריגת משיקה בקבוקים חדשים ומעוצבים בצורת מסחטת פרי

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים, ממשיכה להציג בידול וחדשנות גם בקטגוריית המיצים הסחוטים, ומשיקה בקבוקים חדשים וייחודיים למותג פריגת סחוט. המהלך כולל פיתוח והשקת בקבוקים בעיצוב חדשני לפריגת סחוט 400 מ"ל, 1 ליטר ו-2 ליטר, המעוצבים בצורת מסחטת פרי. המהלך, בהשקעה של כ-1.2 מיליון ₪, ילווה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום JWT.



צפריר גרנט, סמנכ"ל שיווק פריגת: "הבקבוק החדש של פריגת סחוט מעביר חוויה מולטי סנסוריאלית החל מהבקבוק, מהריח, מהטעם, המגע ומשאר החושים המעורבים בחוויית המפגש עם המוצר, כאשר העיצוב הייחודי מזכיר מסחטת פרי. המהלך מדגיש את המובילות התדמיתית של פריגת ואת הבידול באמצעות חדשנות וממשיך לחזק את ערכי המותג פריגת סחוט: הכי טבעי, הכי טעים והכי מחובר לטבע".



קטגוריית המיצים הסחוטים בישראל נאמדת בכ- 290 מיליון ₪ בשנה (כלל השוק, כולל השוק הקר ) עם צמיחה כמותית של 18% ב-2005 לעומת 2004. לפריגת נתח שוק כספי של 44% מהקטגוריה על פי נתוני סטורנקסט.

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)