פרימור יוצאת בקמפיין בהיקף 4 מיליון ש"ח

חברת "גניר", יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", תצא במהלך ספטמבר בקמפיין פרסום רחב היקף, לרגל השקת סדרת מיצים חדשה מתוצרתה. המיצים ישווקו בבקבוקי PET בשני גדלים – בקבוק אישי של 400 מ"ל ו- 1 ליטר.



היקף תקציב מסע הפרסום נאמד בכ- 4 מיליון ₪ ונערך באמצעות משרדי הפרסום יהושע/TBWA ו- NEXT-IN. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, חסויות בטלויזיה ופעילות אינטרנט ענפה. פעילות קד"מ תתמקד בנקודות המכירה בסניפי רשתות השיווק וחנויות הנוחות.


לדברי יורם אפרתי, מנהל השוק המקומי ב"גניר", "סדרת "100% מיץ" מביאה חדשנות מוצרית שלא נראתה מזה זמן רב על מדף המשקאות. הסדרה פותחה מתוך רצון להביא לצרכן משקה בטעם חדש ובדגש על רעננות, כיף והנאה. מתוך כך, יצאנו מחשיבה מסורתית של התפוז ויתר פירות ההדר ופיתחנו טעמים חדשים, מבלי לוותר על איכות, בריאות וטעם שמזוהים עם מותג פרימור".


מפעל גניר (גן שמואל מזון) נחנך לראשונה בשנת 1979 בבעלות משותפת של הקיבוצים גת ובית ניר , ליד קרית גת. בשנת 2002 נכנסה מחלבת יוטבתה מקבוצת שטראוס כשותפה ב- 20%. בינואר 2007 התאחדה הקבוצה עם גן שמואל מזון בע"מ והפכה למפעל סחיטת הפרי הגדול בישראל. רוב התוצרת, כ-80% שהם חומרי גלם לתעשיית המשקאות בעולם מיוצאת וכ-20% מהמוצרים לשוק הישראלי. בשני המפעלים מועסקים אנשי הקיבוצים ותושבי האזור.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)