החל משבוע הבא ולמשך כשבועיים, יצרנית המיצים הטבעיים "פריניב" תצא עם קמפיין פרסום חדש "מתחשייק לי פריניב". עלות הקמפיין היא כ- 1.5 מליון שקלים, ומיועד לקידום סדרת מוצרי השייקים בהם: תמר בננה, תפוז מנדרינה גזר ותפוח קיווי אגס.
הקמפיין בהובלת "מומה פרסום", יכלול פרסומת טלויזיונית בערוצים 2 (רשת), ו -10 וכן שילוט חוצות מעל לכביש איילון, ובכניסה לערים מרכזיות בהן: באר שבע, ירושלים, חיפה, תל אביב והרצליה.
כחלק מערך המוסף של החברה ליצור בידול באמצעות מגוון רחב וטעמים ייחודיים, נבחר הקונספט של "מתחשייק לי פריניב".
אפי דיין, מנהל השיווק של פריניב: "בחרנו בקונספט "מתחשייק לי פריניב" כדי להעצים את הבידול והייחוד של פריניב על פני המתחרות בקטגוריה. במקום להיבלע באוקיינוס מיצי התפוזים במקררים, פריניב מובילה עם מגוון ענק של 30 מיצים, בשילובים טעימים ואמיצים. אנחנו לומדים וחוקרים את הטעם ואת העדפות של החיך הישראלי ואוהבים להפתיע ולגוון".