פרסום במנועי חיפוש בניידים: יותר הקלקות – פחות ROI

מחקר של חברת השיווק באינטרנט Efficient Frontier צופה גידול של ההוצאה על פרסום לצד תוצאות חיפוש בסלולר עד לרמה של 22% מכלל הפרסום לצד תוצאות חיפוש, עד סוף שנת 2012. כיום הפרסום במנועי חיפוש באינטרנט הנייד עומדים על כ- 5% מסך ההוצאה.



מחשבי הטאבלט, אייפד ודומיו, מהווים מנוע צמיחה משמעותי לפרסום במכשירים ניידים. בשלושת החודשים האחרונים, הטאבלטים היו אחראים ל- 43% מההוצאות על פרסום נייד.



גוגל היא הפלטפורמה המובילה בתחום, כשהיא מייצרת 95% מכלל ההוצאה בארה"ב. תוצאה לא מפתיעה לאור העובדה שגוגל מהווה 95% מסך החיפושים באמריקה הצפונית.



בין תוצאות המחקר עולה כי:


אחוז ההקלקות על מודעות במשירים ניידים עומדות על 166% יותר מאשר במחשבים ניידים. לעומת זאת, ההחזר על ההשקעה (ROI) עומד על רק על 50% מזה שבמחשבים רגילים. עדיין, מדובר בשיפור משמעותי מ- 10% עליו עמד ה- ROI בהשוואה למחשבים רגילים.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)