בימים אלה ניתן לראות בכבישי הארץ אוטובוסים ועליהם תמונות רבות של גולשים ישראלים מהפייסבוק. האוטובוסים והתמונות הן אקורד הסיום המוצלח לקמפיין "המקרר של המדינה" של חברת LG כקד"מ למקרר הנמכר ביותר בשלוש השנים האחרונות של החברה.
במשך שלושה חודשים, גולשים מכל המדינה שנכנסו לאפליקציה בעמוד הפייסבוק של LG ישראל ראו מקרר וירטואלי עליו יכלו לשתף תמונות, רשימות ותזכורות שלהם או של בני משפחתם. הרעיון היה לשלב הפעילות החברתית שמתרחשת אצל כל אחד בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו, לבין הפעילות החברתית שמתרחשת על המקרר של כל משפחה בארץ. בסופו של שיתוף התמונה והפתקית ניתן היה גם להשתתף בתחרות ולזכות במקרר חדש של LG כאשר הפרס ניתן למפרסם התמונה / הרשימה / התזכורת הטובה ביותר.
לשם הפצת הקמפיין ויצירת "מעבר" מהאונליין לאופליין, עשתה LG צעד יוצא דופן – הדפסת כל התמונות שהועלו ל"מקרר של המדינה" ופרסומן על גבי אוטובוסים, אותם ניתן לראות כאמור בימים אלה. כך בעצם נוצר מתחם וירטואלי שהפעילות בו מתבטאת גם בעולם האמיתי – כבישי ישראל בערים השונות.
זיו קוריצקי, מנהל השיווק של חברת LG ישראל: "באמצעות הרשתות החברתיות קיימת כיום תקשורת ישירה בין הלקוח לבין המותג, כאשר המטרה היא לשים את התוכן של הגולש במרכז. אלא שבנוסף לכך יש חשיבות עצומה גם לשילוב בין פעילות וירטואלית לעולם המוחשי, וזה בדיוק מה שעשינו בקמפיין המקרר של המדינה".