צחצחי אותי שרון: שרון איילון תוביל את קמפיין קולגייט טוטל החדש

"קולגייט" עולה בימים אלה בקמפיין פרסומי חדש למשחת השיניים קולגייט טוטל, בהשקעה מדווחת של 500,000 דולר.



הקמפיין החדש ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10, תחת הסלוגן:"קולגייט טוטל, המומלצת ביותר על ידי רופאי השיניים". סרט הקמפיין הופק בארץ באמצעות משרד הפרסום Y&R שלמור אבנון עמיחי.



קמפיין קולגייט טוטל החדש, הינו קמפיין עולמי אותו מובילה בארה"ב ברוק שילדס. בעקבות ציונים גבוהים בסקר אשר ערכה החברה, בין מועמדות פוטנציאליות לקמפיין, נבחרה הפרזנטורית – שרון איילון, בזכות חיוכה שובה הלב ושיניה היפות.


בקמפיין, שרון אמא ל-2 ילדים, אשר מעידה תוך כדי שהיא משחקת עם ילדיה ושומרת עליהם, על חשיבות שמירת בריאות הפה והשיניים מאחר והיא נפגשת מידי יום עם אנשים חשובים… בקמפיין, שרון מציינת כי רופא השיניים שלה המליץ על משחת שיניים קולגייט טוטל, כבעלת נוסחא ייחודית היוצרת שכבת הגנה ונלחמת בחיידקים עד 12 שעות.



שרון איילון, נחשפה לראשונה בתכנית "קחי אותי שרון", השתתפה ב"מלכת המדבר" ב- 2003 ומאז מארגנת טיולים אתגריים לנשים. כיום, מכהנת איילון כמנכ"ל עמותת לב אוהב, עמותה למען ילדים ובני נוער בעלי צרכים מיוחדים.



לדברי לימור אליעד, מנהלת תחום היגיינת הפה בקולגייט: "מגמת הבריאות צוברת תאוצה בכל העולם ובתחומים מגוונים לרבות היגיינת הפה. קולגייט הינו מותג מוביל בתחום היגיינת הפה ומוביל גם בסגמנט זה עם קולגייט טוטל בעל 51.4% נתח שוק. משחת השיניים קולגייט טוטל, מכילה פורמולה ייחודית המצפה את השיניים והחניכיים בשכבת מגן, ומסייעת להלחם ברובד החיידקים עד 12 שעות גם אחרי אכילה ושתייה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)