צרכנים אמריקנים מוכנים לשלם יותר עבור מותגים ידידותיים

פורסם באתר Trends-news.com


מחקר חדש מראה כי צרכנים אמריקנים מוכנים לשלם תוספת של 4-6 אחוז למותגים ידידותיים למשתמש, ומעדיפים אותם על פני מותגים מתחרים שהשימוש בהם הוא מורכב יותר. המחקר נערך על ידי חברת ייעוץ למיתוג Siegel + Gale. המחקר מראה כי יתרונם של המותגים הידידותיים ניתן למדידה וכי הם מייצגים היקף מכירות גדול יותר ב 27 מיליארד דולר לעומת מתחריהם המורכבים יותר. כך לדוגמא קובעים החוקרים כי מותגים בתחום ביטוח הבריאות שיהיו שקופים יותר וברורים יותר לצרכנים עשויים לייצר הכנסה נוספת בהיקף של 6 מיליארד דולר בשנה.


פרשנות העורך: המחקר מאשש את עמדותיהם של מומחי שיווק רבים. זאת גם הסיבה שצופים הצלחה למיזם הסלולארי של רמי לוי, שמציג קונספט פשוט להבנה, לעומת חברות הסלולאר המסורתיות שיצרו חבילות של דקות שבמהותן הן מייצגות מחירים גבוהים יותר לדקה. כך לדוגמא, מי שמנצל 400 דקות מתוך חבילה של 600 דקות, משלם פר דקה תוספת של 33 אחוז. מי שיחרוג מהחבילה ישלם עבור כל דקת חריגה מחיר גבוה בהרבה.

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי