פורסם באתר Trends-news.com
מחקר חדש מראה כי צרכנים אמריקנים מוכנים לשלם תוספת של 4-6 אחוז למותגים ידידותיים למשתמש, ומעדיפים אותם על פני מותגים מתחרים שהשימוש בהם הוא מורכב יותר. המחקר נערך על ידי חברת ייעוץ למיתוג Siegel + Gale. המחקר מראה כי יתרונם של המותגים הידידותיים ניתן למדידה וכי הם מייצגים היקף מכירות גדול יותר ב 27 מיליארד דולר לעומת מתחריהם המורכבים יותר. כך לדוגמא קובעים החוקרים כי מותגים בתחום ביטוח הבריאות שיהיו שקופים יותר וברורים יותר לצרכנים עשויים לייצר הכנסה נוספת בהיקף של 6 מיליארד דולר בשנה.
פרשנות העורך: המחקר מאשש את עמדותיהם של מומחי שיווק רבים. זאת גם הסיבה שצופים הצלחה למיזם הסלולארי של רמי לוי, שמציג קונספט פשוט להבנה, לעומת חברות הסלולאר המסורתיות שיצרו חבילות של דקות שבמהותן הן מייצגות מחירים גבוהים יותר לדקה. כך לדוגמא, מי שמנצל 400 דקות מתוך חבילה של 600 דקות, משלם פר דקה תוספת של 33 אחוז. מי שיחרוג מהחבילה ישלם עבור כל דקת חריגה מחיר גבוה בהרבה.