זו השנה השלישית בה מתקיים אירוע הגראז' סייל במרכזי ביג ברחבי הארץ, זאת לאור ההצלחה הרבה לה זכה בשנתיים הקודמות בהן התקיים
קבוצת ביג מרכזי קניות, פותחת את עונת הסיילים השנתית באירוע מכירות של פעם בשנה ותשקיע כ- 2.5 מיליון שקלים בגראז' סייל 3 המתקיים זו השנה השלישית ומבוסס על מודל ה"גראז' סייל" האמריקני.
הגראז' סייל 3 יכלול יריד ענק במסגרתו תצאנה כל החנויות והרשתות במרכזי ביג לרחבת החניה ותצענה למכירה בהנחות גדולות את מיטב מותגי האופנה, כלי בית, ריהוט, חשמל ועוד.
הילה נוי, מנהלת השיווק ביג מרכזי קניות מציינת כי זו השנה השלישית ברציפות בה מתקיים הגראז' סייל במרכזי ביג, מה שמוכיח את אטרקטיביות הקונספט, המבצעים וההנחות בקרב הצרכנים שגם השנה יוכלו ליהנות ממבצעים אטרקטיביים מתוך תמהיל מגוון של חנויות ומותגים.
את אירוע הגראז' סייל 3 ילווה קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום זרמון שיעלה בערוצים 2,10 ו- 24 תחת הסלוגן "חדש במחיר משומש".
ה- "גראז' סייל" יתקיים בין התאריכים 13-15 בדצמבר במרכזי ביג ברחבי הארץ ובהם: ביג אילת, ביג ב"ש, ביג קסטינה, ביג פולג, ביג הגליל העליון, ביג פרדס חנה, ביג קריית גת, ביג בית- שמש, ביג יקנעם, ביג קריות, ביג כרמיאל, ביג טבריה וביג רגבה.