קבוצת ויסוצקי מעלה קמפיין נוסף במסגרת השקת ICE T תה ירוק אפרסק

קבוצת ויסוצקי, יצרנית התה המובילה בישראל, מעלה בימים אלה קמפיין פרסום המהווה נדבך נוסף במסגרת השקת אייס טי תה ירוק אפרסק תחת המוטו המוביל :ויסוצקי אייס טי מכיל אנטי אוקסידנטים המסייעים בשמירה על הבריאות. תצנן – תאזן".



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע / TBWA בהשקעה של כ – 3.5 מיליון ₪, יעלה בערוצי הטלוויזיה השונים.



במרכז הקמפיין 3 סרטונים קצרים, כאשר בכל אחד מהם רואים 2 בקבוקי ויסוצקי אייס טי עומדים בתוך המקרר ומדברים בניהם על הפן הבריאותי שבסדרת אייס טי של ויסוצקי.



לדברי אורלי חרש, סמנכ"ל שיווק בקבוצת ויסוצקי: "בקמפיין החדש בחרנו להדגיש את יתרונותיו של האנטי אוקסידנטים (נוגדני חמצון ) המצויים בצמח שממנו מפיקים את התה, אשר ממנו מיוצרת סדרת אייס טי של ויסוצקי. על פי מחקרים מעבדתיים ומחקרים קליניים הוכיחו כמסייעים לשמירה על הבריאות ולתפקוד תקין של הגוף. "

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל