קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG תשקיע 100,000$ בקמפיין לעידוד מכירות מסכי מחשב מתוצרת SAMSUNG בקרב למעלה מ-1,000 הדילרים העובדים איתה. מדובר בקמפיין Hard Sale המאפשר לכל הדילרים שיעמדו ביעדי המכירה ליהנות מהטבות מיוחדות.
במסגרת הקמפיין – כ-50-80 דילרים שיעמדו ביעדי המכירות שהגדירה החברה, ייהנו ממעמד GOLD ויזכו נוסף על סופ"ש זוגי במלון מרידיאן בים המלח, גם במסך פלזמה או LCD עד 50 אינץ בהתאם לעמידה ביעד שנקבע. 500 הדילרים הנוספים שיעמדו ביעדי המכירות האחרים יוגדרו כ- SILVER וייהנו מסופ"ש זוגי במלון 5 כוכבים בטבריה.
סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, ארמו דריהם: "אנחנו מחויבים למאמצים גדולים עם השותפים שלנו, הדילרים הרבים הפועלים בכל רחבי הארץ ומהכרות מעמיקה וארוכת שנים איתם, אני משוכנע שהקמפיין הנוכחי יאפשר לנו להציג נתונים טובים אפילו יותר בשנת 2009".