קבוצת ח.ג.י.י, הקבוצה הגדולה היחידה בישראל המשרתת את ענף הבניה בכל מימדיו, מציינת שלושים שנה לפעילותה בתחום שיווק מוצרים לענף הבניה ומשיקה לוגו חדש. ההשקה הרשמית של הלוגו, תתבצע במסגרת תערוכת בילדינג 2008.
לדברי שלי ליבוביץ–קלאורה ממשרד הפרסום RSL, המאמץ המרכזי ביצירת הלוגו היה חיפוש צורה בסיסית זכירה המייצגת את מאפייני הקבוצה:" נשארנו עם האות H המבטאת עוצמה, יציבות ואמירה אדריכלית. שלושת הקווים שמרכיבים את האות H מייצגים את שלושת החטיבות של קבוצת ח.ג.י.י: חטיבת המערכות, חטיבת הבניין והחטיבה הקמעונאית. העמודים מסמלים מבנה יציב ואיתן, האלכסון החוצה אותם מוסיף תנופה וכך גם העיגול הדינאמי והמרחף שבצד. בנוסף, השתמשנו בצבעי אדום וירוק בסיסיים ועוצמתיים לביטוי ערכי המותג. "
לדברי אריק קרמרמן, מנכ"ל קבוצתי ח.ג.י.י: "קבוצת ח.ג.י.י מאגדת מספר חטיבות, אשר עושות יד אחת על-מנת לספק ללקוח את כל צרכי הבנייה במקום אחד ותחת קורת גג אחת. הוחלט על החלפת הלוגו כדי להדגיש לקהל לקוחותינו, את תכונותיה הייחודיות של הקבוצה. קבוצת ח.ג.י.י איננה רק מקום בו קונים מוצרים באיכות טובה ומקבלים ייעוץ מקצועי, אלא גם מקום בו תמצא שותפים עסקיים נאמנים לאורך כל תהליך הבנייה".