קבוצת BIG מרכזי קניות עולה בקמפיין בהובלת דנה גרוצקי

קבוצת BIG מרכזי קניות עולה בקמפיין חדש בכיכובה
של הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה דנה גרוצקי.
הקמפיין, באמצעות משרד
הפרסום
OPEN כולל טלוויזיה,
דיגטל וסושיאל מוערך בעלות כוללת של כ 2.5 מיליון שקלים.

בקמפיין, דנה גרוצקי חוזרת לשגרת שופינג אמיתי, מעודדת ונותנת גם 'פוש' לכל
האחרים לקנות וליהנות גם משופינג אמיתי לאחר
שנתיים שהקורונה כמעט מאחורינו.


הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית BIG מרכזי קניות מציינת כי לאחר שנתיים של
קמפיינים בהן
BIG הובילה את מהלך פתיחת מרכזי הקניות הפתוחים: "אנחנו ממשיכים לרוץ
קדימה ולקראת פסח הלוא הוא חג הקניות, עולים עם קמפיין חדש שמזכיר לכולם ששופינג
אמיתי עושים רק ב
BIG

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים