קבוצת "קרסו" יוצאת בקמפיין פרסום תדמיתי לרנו מגאן

קבוצת "קרסו", יבואנית מותג הרכב "רנו" יוצאת השבוע בקמפיין פרסום תדמיתי, המציג את רנו מגאן המשפחתית הבטוחה, המצוידת במערכת ESP מצילת חיים, בהשקעה של 1 מליון דולר.



הקמפיין, נערך על ידי משרד הפרסום "גליקמן, נטלר סמסונוב", תחת הכותרת: "רנו מגאן עם מערכת ה – ESP מצילה חיים", יכלול: סרטון פרסומת לערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10, מודעות בעיתונות הארצית ובמקומונים, פרסום באינטרנט ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ.



סרטון הפרסומת, בכיכובה של הילדה הג'נג'ית עם הצמות, מהווה סרט המשך, לקמפיין מערכת ה- ESP הבטיחותית מקיץ אשתקד. הילדה, מציגה בפני הכיתה, מגוון מכוניות של אבות הילדים, לשביעות רצון המורה, כאשר לפתע, היא חורגת מהטקסט הכתוב, מדגישה את עניין הבטיחות המרבית של המגאן ומלגלגת על "טיפשותם" של האבות האחרים, השמים דגש על עיצוב, אבזור וכד'.



בני לוי, מנהל מותג רנו מסר כי: "האסטרטגיה השיווקית של הקמפיין, מתמקדת בנושא הבטיחות, המדגיש את היתרון המובהק של מערכת ה ESP – לבקרת יציבות דינאמית ולתיקון טעויות הנהיגה ומציגה את המגאן, כמכונית המשפחתית הבטוחה בישראל".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל