קבוצת Ready אירחה את נשות עמותת 'פני"ם חדשות' במפגש מרגש ואופטימי עם משפחות החטופים

קבוצת ההייטק Ready, העוסקת בפיתוח R&D 360, אירחה השבוע במשרדיה החדשים את נשות עמותת 'פנים חדשות' לערב מיוחד בדגש על אופטימיות של הרמת כוסית לקראת פסח ומפגש מרגש עם משפחות של שניים מהחטופים לעזה, אשר הביאו את סיפורם. במפגש המרגש והכואב סיפרו את סיפור הנחטפים ענבל צח, אשר שבעה מבני משפחתה נחטפו לעזה, שישה מתוכם חזרו, אךבן דודה טל שהם עדיין בשבי חמאס וכן ורד ואביבית יבלונקה, אימו ואחותו של חנן יבלונקה, אשר נחטף ממסיבת Nova.

עמותת פני"ם חדשות הוקמה במטרה לקדם נשים לעמדות השפעה והצבתן במוקדי ההחלטות של חברות וארגונים תוך שימת דגש על מצוינות אישית. 

במפגש סיפרה חלי פרידמן, יו"ר עמותת פני"ם חדשות, על פעילות העמותה למען החיילים, משפחות מפונים, משפחות חטופים ועסקים מאז המלחמה. היא העניקה למשפחות שני החטופים מתנה מרגשת – מגבת עם שמם רקום בהידור, בתקווה לחזרתם הקרובה. 

רחלי גנות, מייסדת ומנכ"לית Ready, הפעילה בעמותה למעלה מעשור, סיפרה את סיפורה של Ready, אשר מונה כ-170 מתכנתים ומתכנתות, כיצד מכשירים בחברה לתפקידי מנהיגות וניהול טכנולוגיים. בסיום נערכה הרצאה של ד"ר משה בוטמן מ- Ready, ראש התמחות Deep Learning בפקולטה למדעי המחשב במכללה למנהל ובאוניברסיטת רייכמן, אודות שימושי הבינה המלאכותית.

אולי יעניין אותך

Ashkelon,,Isr,-,Mar,21,2008:purim,Celebration,,Adloyada,Parade,On
 פרנקפורט, קורנית דיגיטל ואנג'לי למען נפגעי המסיבות
 לב עוטף בציפוי זהב 80 שח - צילום דניאל ישר (1)
 מסך שיחה ב Ezra Live
 סרפתי-צילום יחצ
 אתר 'לתת רוח' צילום מסך1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349