קדס יוצאת במסע פרסום בהשקעה כוללת של חצי מיליון $

רשת קדס הנמצאת בבעלות חברת סקאל ספורט, יוצאת במסע פרסום להשקת קולקציית אביב -קיץ 2007. הקמפיין שנערך באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי נאמד בכחצי מיליון דולר ויכלול: שלטי חוצות בפריסה ארצית, קטלוג שיופץ ל- 100 אלף נשים וצעירות, מודעות והפקות צבע במגאזינים מובילים.



הקונספט הפרסומי של הקמפיין הינו – be free – והוא נשען על ערכי המותג האמריקאי הכוללים: פשטות, קלילות ונוחות. צילומי הקמפיין התרחשו בחוף הים בת"א, באווירה של חופש וכיף על ידי צלם האופנה המוביל אייל נבו.



הקמפיין, אשר יעלה בישראל בחודש מרץ, ימשך כחודש ימים ויחשוף את מגוון הפריטים המוצעים העונה החל מפריטי לבוש ועד לאביזרי אופנה.




חיים סקאל, סמנכ"ל השיווק של סקאל מסר כי: "השנה החליטה החברה להשקיע בפרסום רחב ומקיף במותג האופנה קדס, על מנת להעלות את המודעות אליו בקרב נשים וצעירות. החברה רואה בקדס, מותג עם פוטנציאל גדילה משמעותי שיגיע לפלחים נוספים."



עד סוף שנת 2008 יפתחו כ-15 חנויות דגל של המותג קדס במיקומים אסטרטגיים ומובילים ברחבי הארץ, מהלך שיהפוך את קדס לרשת חנויות מונו-ברנד. מחזור מכירות שנתי צפוי להגיע ל – 27 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל