קולגייט מעבירה חיוכים בקמפיין חג פסח

בימים אלה, משיקה קולגייט בישראל את קמפיין "תעבירו את החיוך הלאה". הקמפיין הדיגיטלי, שעולה באמצעות משרד הפרסוםAdraba משדרג את ברכות החג המסורתיות ומזמין אתכם לשלוח ברכות "חג-שמח" לאהובים עליכם ולצרף את תמונת החיוך שלכם וכיתוב ברכה אישית. על כל חיוך שישלח "קולגייט" תתרום 1 שקל לעמותת "גדולים מהחיים" הפועלת לשיפוראיכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם בכל הארץ.



לילך בית און, מנהלת שיווק "קולגייט":"הקמפיין מבוסס על ערכי המותג כמו אופטימיות ושמחה שבאים לידי ביטוי בחיי היום יום שלנו באמצעות הדבר הכול כך טבעי ופשוט – חיוך. ביססנו את הקמפיין על שתי תובנות עיקריות: 1. אנשים אוהבים לשלוח לקראת החג ובחג ברכות "חג שמח" אז החלטנו למנף השנה מסורת זו . 2. המתנה הכי גדולה שאנו יכולים להעניק ליקירנו היא החיוך שלנו . הפלטפורמה שיצרנו נותנת מענה לצרכים אלו באמצעות תמונה מחויכת והקדשה אישית וכל זאת יחד עם תרומה לקהילה. על כל חיוך ששולחים דרך האתר קולגייט תורמת 1 שקל לעמותת גדולים מהחיים".

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר