בימים אלה, משיקה קולגייט בישראל את קמפיין "תעבירו את החיוך הלאה". הקמפיין הדיגיטלי, שעולה באמצעות משרד הפרסוםAdraba משדרג את ברכות החג המסורתיות ומזמין אתכם לשלוח ברכות "חג-שמח" לאהובים עליכם ולצרף את תמונת החיוך שלכם וכיתוב ברכה אישית. על כל חיוך שישלח "קולגייט" תתרום 1 שקל לעמותת "גדולים מהחיים" הפועלת לשיפוראיכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם בכל הארץ.
לילך בית און, מנהלת שיווק "קולגייט":"הקמפיין מבוסס על ערכי המותג כמו אופטימיות ושמחה שבאים לידי ביטוי בחיי היום יום שלנו באמצעות הדבר הכול כך טבעי ופשוט – חיוך. ביססנו את הקמפיין על שתי תובנות עיקריות: 1. אנשים אוהבים לשלוח לקראת החג ובחג ברכות "חג שמח" אז החלטנו למנף השנה מסורת זו . 2. המתנה הכי גדולה שאנו יכולים להעניק ליקירנו היא החיוך שלנו . הפלטפורמה שיצרנו נותנת מענה לצרכים אלו באמצעות תמונה מחויכת והקדשה אישית וכל זאת יחד עם תרומה לקהילה. על כל חיוך ששולחים דרך האתר קולגייט תורמת 1 שקל לעמותת גדולים מהחיים".