קוצ'י internet strategy קיבל את תקציב השיווק והפרסום באינטרנט של חברת שמרת הזורע





קוצ'י internet strategy קיבל את תקציב השיווק והפרסום באינטרנט של חברת שמרת הזורע. במסגרת תקציב זה בנה קוצ'י עבור שמרת הזורע אתר אינטרנט חדש בעלות של כמיליון שקלים.



אריה ויסמן, מנכ"ל שמרת הזורע: "בעזרת אתר האינטרנט החדש אנו מצפים לחשוף קהלים נוספים למוצרי החברה, ולאפשר ללקוחותינו להתעדכן בכל מה שנעשה בסניפים".


שאול סאלם, מבעלי קוצ'י internet strategy: "אנו מודים לשמרת הזורע, שהינה מובילת שוק בתחום הריהוט ועיצוב הבית, על שבחרה בנו לתרגם את האסטרטגיה השיווקית של החברה לפעילות במרחב האינטרנטי".


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)