קוקה-קולה בקמפיין חדש תחת המסר: "לאהוב את החיים"

חברת קוקה-קולה יוצאת בקמפיין חדש תחת הכותרת "לאהוב את החיים". הקמפיין הינו המשך למהלך שהושק בחודש מאי 2007 ומטרתו להעצים את מותג העל – קוקה-קולה, כמותג המוביל מסר של אופטימיות והשראה לאימוץ גישה חיובית לחיים.



הקמפיין באמצעות דחף 1 כולל סרטונים בטלוויזיה ושילוט חוצות בעלות של כ-5 מיליון ₪. מדחף 1 נמסר הבוקר כי "הקמפיין מורכב ממגוון עשיר של סיטואציות ייחודיות המעצימות את האהבה לחיים ומעודדות כל אחד ואחת מאיתנו להסתכל על הצד החיובי שבכל דבר, מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה."




שלי מלצר, מנהלת מותג קוקה-קולה: "קוקה-קולה כמותג על מעודד אותנו להמשיך וליישם גישה חיובית בחיי היום יום שלנו. לא משנה באיזה שלב בחיים כל אחד ואחת מאיתנו מצויים, כולנו רוצים ליהנות ממה שלחיים יש להציע. הקמפיין החדש נותן לנו תזכורת על מנת שלא נשכח את כל הכיף וההנאה שבחיים."



קרדיטים:


מנהלת מותג קוקה-קולה: שלי מלצר.


מנהל תחום משפחות קוקה-קולה: דביר קליין.


משרד פרסום: דחף אחד:


מנכ"ל דחף אחד: חיים שקדי.


מנהל קריאייטיב: יונתן בראונר.


סופרווייזרית: קרן קייל.


תקציבאית: לימור פלד.


קופירייטרים: מתן לוי, יריב הרפז.


ארט דירקטורים: גילת עדי, שרון טננבאום, נועם לייסט.


מוזיקה מקורית: שמוליק נויפלד.


סאונד: play


צלם: אבי קרפיק.


עורך: יאיר תמיר.


במאי: אביב מערבי.


חברת הפקה: קדישזון


רכש וניהול מדיה: קראט מדיה 1

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל