החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) ממשיכה למנף את פעילות הקיץ המרכזית – כפר המוזיקה קוקה-קולה 2005 ועולה בקמפיין חדש – "מלך הכפר". הקמפיין החדש כולל סרטון פרסום בערוצי הטלוויזיה ומודעות בעיתונים. הכרטיסים לכל הופעות הכפר אזלו בסוף השבוע האחרון ולפיכך הוחלט בחברת קוקה-קולה להעניק הזדמנות מיוחדת גם לבני הנוער שלא השיגו כרטיסים ליהנות באופן ייחודי מחוויית הקיץ האולטימטיבית.
"מלך הכפר" הינו מבצע מיוחד המאפשר לחברי אתר המוזיקה של קוקה-קולה – MYMUSIC.CO.IL לזכות בפרס הגדול – מלך כפר המוזיקה קוקה-קולה 2005 וליהנות מהטבות חלומיות. בתמורה לחמישה דציבלים (קודים המופעים מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה לימון ודיאט קוקה-קולה נטול קפאין) יכולים הגולשים להשתתף בחידון טריוויה . המשתתף או המשתתפת שיענו נכון על כל השאלות בזמן הקצר ביותר יזכו בתואר הנכסף.
בכל שבוע, יוכתר מלך/מלכה לכפר המוזיקה. המלך, בליווי 3 נסיכים (חברים שלו) יגיע לכפר המוזיקה בלימוזינה שתאסוף אותם ישירות מבתיהם ותביא אותם עד לכפר ובחזרה. ארמון המלך יהיה קרוואן מאובזר. בקראוון תהיה טלוויזיה, מכשיר DVD, מערכת סטריאו, סוני פליסטיישן, מקרר עם כיבוד ועוד.
בנוסף יקבל המלך ערכה מושלמת לים, הוא יוכל לבקר מאחורי הקלעים, להיות נוכח בחזרות הגנרליות, להיכנס לכל ההופעות ועוד.