קוקה-קולה תשקיע השנה למעלה מ-9 מיליון ₪ בכפר המוזיקה קוקה-קולה 2005, החוגג 3 שנים לקיומו. כפר המוזיקה קוקה-קולה מהווה חלק מהאסטרטגיה התדמיתית-שיווקית של המותג. השקת כפר המוזיקה והפעלתו תלווה בקמפיין פרסום אינטראקטיבי בערוצי הטלוויזיה 2, 10, 24 ו-MTV, בפרסום בעיתונות ועל גבי שילוט חוצות, קמפיין אינטרנט ייחודי ובאמצעות קטלוג מהודר של הכפר שיופץ בעיתונות סוף השבוע.
כפר המוזיקה קוקה-קולה, ייפתח ב-11 ביולי ויימשך עד ה- 22 ביולי. בחברת קוקה-קולה צופים גם השנה לכ-100,000 מבקרים.
בהמשך להצלחה העצומה של הכפר משנים קודמות, החליטה חברת קוקה-קולה להמשיך ולשים דגש מיוחד על התוכן האמנותי של הערבים המוזיקליים. החברה השקיעה משאבים רבים בייזום שיתופי פעולה מקוריים בין אמנים ולהקות במטרה לנסות ולהקיף מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים המעניקים נופך אמנותי ייחודי ובלעדי לכפר המוזיקה.
אורלי קליין-דגן, מנהלת שיווק קוקה- קולה: "כפר המוזיקה 2005 הוא פרויקט חסר תקדים בכל היבט . הכפר הפך זה מכבר למסורת שנתית ולאירוע המוזיקה הגדול ביותר בישראל. לחברת קוקה-קולה היה ברור כי בעקבות ההצלחה העצומה בשנתיים האחרונות היא תמשיך לקיים את הכפר. חשוב היה לנו להמשיך ולהשקיע משאבים כספיים, ארגוניים והפקתיים בהרחבת התוכן האמנותי, להגדיל את כמות המופעים וכמות הבמות ולאפשר חשיפה לאלבומי ביכורים של אמנים חדשים, אמנים שפרצו במהלך השנה האחרונה, לצד אמנים וותיקים שהצלחתם מוכרת ומוכחת".