חברת קוקה-קולה ישראל משיקה תוכנית פעילות ייחודית ומרגשת לקראת המונדיאל הפונה לקהל חובבי הכדורגל ולבני הנוער. קוקה-קולה תשקיע 7 מיליון ₪ בתוכנית המונדיאל, כחלק מחיבור המותג לאחד מאירועי השיא הבינלאומיים המרגשים ביותר בספורט ומעצם היותה אחת מנותני החסות הבולטים של משחקי המונדיאל 2006. קמפיין הפרסום רחב היקף: טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ועוד.
הפעילות של קוקה-קולה כוללת פעילות שטח חווייתית, במסגרתה תערכנה תחרות ארציות לבחירת בני הנוער הישראלים שיפתחו את משחקי המונדיאל יחד עם השופט במעמד הטלת המטבע, השקת משחק אינטארקטיבי ייחודי שיעניק 4 חבילות זוגיות כולל אירוח VIP למשחק הגמר במונדיאל, השקת מיני סייט למונדיאל באתר www.cocacola-active.co.il,קמפיין פרסום רחב היקף בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט, על גבי המוצרים ובמסגרת סדרת מבצעים מיוחדים לצרכן.
אורלי קליין-דגן, מנהלת שיווק תחום קוקה-קולה: "קוקה-קולה ישראל שותפה למהלך עולמי ראשון מסוגו שמעניק הזדמנות חד פעמית לבני נוער בגילאי 12-16 לעלות לכר הדשא של משחקי המונדיאל יחד עם השופט והקבוצות המתחרות וליטול חלק בהטלת המטבע הפותחת את המשחק. כמו כן, ייהנו בני הנוער הישראלים מאירוח VIP מלא בכפר הכדורגל של קוקה-קולה בגרמניה יחד עם בני נוער מכל רחבי העולם. בנוסף, תעניק קוקה-קולה לחובבי הכדורגל הישראלים הזדמנות לזכות בחבילת אירוח V.I.P למשחק הגמר של המונדיאל-באמצעות משחק אינטראקטיבי ייחודי שפותח במטרה להעביר למשתתפים את החוויה העוצמתית של גמר המונדיאל".
פעילות השטח כוללת ניידת מונדיאל מיוחדת של קוקה-קולה שתגיע ל- 7 מועדוני ספורט ברחבי הארץ. צוות שופטי המונדיאל של קוקה-קולה יבצעו בשטח אודישנים לבני הנוער בגילאי 12-16, כאשר כל אחד מהם יתבקש להדגים את יכולתו המקצועית ב"הקפצות" ויעבור ראיון אישי. בתום כל יום מיונים במועדוני הספורט ברחבי יבחרו 4 ילדים שיעלו לגמר הגדול שיתקיים במכון וינגייט. הילדים שיעלו לגמר יוזמנו למחנה אימונים ויעברו סדנאות הכנה לקראת היציאה למשחקי המונדיאל.
קמפיין פרסום רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום דחף 1 הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, על גבי המוצרים ובמסגרת סדרת מבצעים מיוחדים .קוקה-קולה ישראל השיקה סרטונים חדשים למונדיאל. הסרטונים החדשים נערכו באמצעות טכנולוגיה חדישה תוך הדגשת עוצמת החוויה באיצטדיון המונדיאל.