פרוקטר אנד גמבל, יצרנית קרסט (CREST), מותג היגיינת הפה מספר 1 בארה"ב, משיקה כעת בישראל משחות שיניים מלבינות בקולקציית טעמים : 'קרסט מלבינה בטעמים' . סדרת הטעמים של קרסט הושקה בארה"ב לפני כשנה וחצי ונחלה הצלחה אדירה. בתוך פרק זמן קצר כבר החזיקה בנתח שוק של 6% , שהינו 20% מסך המכירות של קרסט בארה"ב. הצלחה גדולה נרשמה גם בפולין, שם תפסה הסדרה נתח שוק של כ- 9% והעלתה את נתח השוק של קרסט ל- 28.6%. בטורקיה תפסה הסדרה כ- 50% מכלל נתח השוק של קרסט (11% מתוך נתח שוק כולל של 22% ). בישראל, תושק בשלב הראשון, קולקציה בת 3 טעמים: קרנבל אקזוטי, חגיגת הדרים ומנטה מקפיץ. השף ניר צוק נבחר על ידי החברה להוביל את קמפיין יחסי הצבור של קולקציית הטעמים כהמשך ישיר וטבעי לדמותו הססגונית והיצירתית ולפעילותו בתחום הקולינריה. מנהלת מותג קרסט בפרוקטר אנד גמבל ישראל, מיכל בן מיור מציינת : "ההשקה של סדרת הטעמים החדשה מדברת בעצם על הרצון של קרסט להפתיע את הצרכן ולרגש אותו עם סדרת טעמים מלהיבה ומגוונת. שתוף הפעולה עם ניר צוק הוא המשך טבעי למסר זה – הגישה שלו לקולינריה ולמשקאות היא גישה מרעננת ולא קונבנציונלית. ניר מצליח לרגש מידי יום את החיך של סועדים רבים – גם במסעדותיו וגם בתוכנית הטלוויזיה שלנו ולכן – החיבור אליו היה רלוונטי ומרענן." שתוף הפעולה עם ניר צוק ייערך במשך חודשיים (15יולי – 15 אוגוסט) בבר ובמסעדה שבבעלותו : ביסטרו נעה וג'אפה בר, ויכלול את האלמנטים הבאים: · תפריט קוקטיילים ייחודי של ניר צוק, שיוגש לאורחים ויתבסס על מגוון הטעמים החדשים של קרסט · במקביל תימשך חווית הטעמים המרעננת גם עם סיום הארוחה… האורחים יבחרו משחת שיניים לשימושם האישי, מתוך תפריט הטעמים החדש של קרסט · הפעילות תלווה גם בקד"מ כאשר כל הרוכש אחד ממגוון משחות השיניים של קרסט, יזכה בקוקטייל חינם בג'אפה בר או ביסטרו נועה.