קורנית דיגיטל, דורין פרנקפורט ומותג אנג'לי למען ניצולי הנובה

קורנית דיגיטל, דורין פרנקפורט ומותג Anjaly מתגייסים למען שורדי המסיבות בעוטף ב-7.10

פרויקט אופנה בת-קיימא מזמין את הקהל הרחב לרכוש חולצות טי-שירט מעוצבות; ההכנסות יופנו לעמותת לב בטוח המסייעת לטיפול ושיקום שורדי המסיבות ב-7 באוקטובר

חברת קורנית דיגיטל, המעצבת דורין פרנקפורט והמותג Anjaly שמציע בגדים אקולוגיים מטקסטיל אורגני – חברו לשיתוף פעולה שמטרתו איסוף תרומות עבור עמותת לב בטוח (SafeHeart), שקמה לאחר ה־7 באוקטובר במטרה לתמוך ולהעניק סיוע נפשי לשורדי מסיבות ה-7 באוקטובר – נובה, פסיידאק ומידברן – ללא עלות. 

כחלק מפרויקט אופנה בת-קיימא לתמיכה בשורדים, עוצבה חולצת טי־שירט מתערובת כותנה ממוחזרת אקולוגית של אנג׳לי בשילוב הדפס איור ידני של דורין פרנקפורט. ההדפס משלב בין העגור המזוהה עם פרנקפורט ללוגו העמותה ושולב בו גם לב ירוק כסמל לתקווה. מאות החולצות מיוצרות בייצור מקומי, בסחר הוגן מכותנה אורגנית או מכותנה ממוחזרת ומודפסות בטכנולוגיית Atlas Max של קורנית, החוסכת במים וידידותית לסביבה. את החיבור המיוחד יזמה שרה דליה ויסמן, סטייליסטית בתחום אופנה בת-קיימא המשמשת כמנהלת הסושיאל של העמותה.

עמותת "לב בטוח" מעניקה תמיכה נפשית ללא עלות לאלפי שורדי הטבח במסיבות בשביעי באוקטובר. העמותה הוקמה על ידי אנשי טיפול משבט הטראנס שבמשך שנים מפעילים את המרחבים הבטוחים במסיבות ובפסטיבלים. רשת המטפלים של העמותה כוללת כ-450 פסיכולוגים, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים קליניים, פסיכותרפיסטים ומדריכים קליניים מוסמכים, אשר הינם מיועדי פסיכדליה ובעלי ניסיון בטיפול בטראומה. העמותה פועלת במספר מישורים, הכוללים טיפול פרטני, טיפול קבוצתי, ריטריטים, מעטפת קהילתית, סיוע למשפחות ומחקר מקיף שנעשה בשיתוף אוניברסיטת חיפה.

כל ההכנסות ממכירת החולצות יתרמו לעמותת SafeHeart, כאשר מחיר כל חולצה 170 שקלים וניתן להשיגה באתר אנג׳לי: https://www.anjaly.com/product/safe-heart/. במקביל, עלה לאוויר קמפיין מימון המונים שיתמוך בפרויקט, כאשר ההכנסות יופנו לטיפולים ארוכי טווח בשורדי המסיבה: https://giveback.co.il/project/77240.

אפרת אטון מנכ"לית עמותת לב בטוח: "אנחנו מודים מעומק הלב לכל השותפים בפרויקט הזה, ועוסקים יום-יום במתן סיוע וליווי נפשי לשורדי המסיבות בשבת השחורה. הסלוגן שלנו הוא ״אתם.ן לא לבד״ ואנו משתדלים לשדר את זה לכל המטופלות והמטופלים שלנו בכל עת. פרויקטים כמו זה מעבירים בדיוק את המסר הזה, שהשורדים והשורדות אינם לבד, והם עטופים בחברה שאוהבת, דואגת ותומכת להם, לצד העמותה שלנו".

קלרווי סולן, קורנית דיגיטל: "זוהי זכות עבורנו לקחת חלק בפרויקט שכל הכנסותיו יקודשו לטיפול רגשי ונפשי ארוך טווח בשורדי ה-7 באוקטובר, שרק רצו לצאת ולחגוג את החיים במסיבה. הפרויקט המרגש הזה הינו שילוב של עשייה ברת קיימא ואופנה כחול לבן, בתקווה להעניק חיבוק מרפא לאלה שכל כך זקוקים לו בימים אלו. אנו מרגישים זכות גדולה ושליחות ומקווים שהחולצות ישפיעו על עוד אנשים ויעוררו השראה ואהבה בעוד הרבה לבבות".

המעצבת דורין פרנקפורט: "בעבודה על שיתוף הפעולה היפה והמרגש לגיוס תרומות עבור עמותת ״לב בטוח״, חוויתי תחושת תקווה וצוהר לעתיד טוב יותר עבור כולנו".

גילי רביד, בעלים ומעצבת ראשית, אנג׳לי: "שמחתי על ההזדמנות לקחת חלק ולרתום את היכולות של אנג׳לי לפרויקט עם מטרה ומשמעות אמיתיות, שמאגד שותפים מוערכים וזהים לאנג׳לי בהשקפת העולם, העיצובית והאקולוגית. כולי תקווה שנצליח לגייס תרומה גדולה ומשמעותית לעמותה, שתאפשר לה להמשיך ולקיים את פועלה החשוב, ועל הדרך לשמח אנשים במוצר שלנו, שהוא איכותי ועל זמני".

אולי יעניין אותך

Ashkelon,,Isr,-,Mar,21,2008:purim,Celebration,,Adloyada,Parade,On
 לב עוטף בציפוי זהב 80 שח - צילום דניאל ישר (1)
 מסך שיחה ב Ezra Live
 סרפתי-צילום יחצ
 אתר 'לתת רוח' צילום מסך1
 מהשטח 4

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349