קח פסק זמן. רגע מתוק בחיים: המותג עלית מקבוצת שטראוס מחזיר את הפרסומת המיתולוגית של פסק זמן
מדובר בפרסומת לפסק זמן משנת 1998 עם הבחור הקנייתי שרץ בערבות הסוואנה, עד שהוא עוצר לקחת פסק זמן.
לדברי מיכל לוי, מנהלת שיווק בחטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס: "החלטנו להחזיר את הפרסומת האהובה למותג האהוב, ולחבר אותה להשקה של החטיף החדשני של פסק זמן- פסק זמן 2GOOD – שני חטיפי שוקולד חלב במילוי ופל מגולגל וקרם אגוזים ובציפוי פצפוצי שוקולד. הפרסומת תעלה לאויר בתחלית מאי בתוספת ה"עליתים" -דמויות אנימציה תלת מימד, פרזנטוריות, שמלוות את עלית ומשתתפות גם הן בפרסומת החדשה לפסק זמן החדש."
מיכל לוי הוסיפה כי חטיף פסק זמןGood 2 הנו בשורה פורצת דרך למותג האהוב: פסק זמן של עלית, חטיף המיועד לקהל הצרכנים הצעיר של המותג. ממחקרים שביצעו בעלית נמצא כי בני הנוער בגילאים 12-17 אוהבים לגוון בין חטיפים מתוקים המעניקים חוויות ביס שונות ומרקמים שונים.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד פרסום באומן בר ריבנאי בהיקף של 2.5 מיליון ₪ וילווה בסרטים בטלוויזיה, באנרים באינטרנט, אתר אינטרנט ייעודי ובפעילות בדפי הפייסבוק של "העליתים" – דמויות המותג של עלית.
שוק החטיפים המתוקים הבודדים מגלגל כ- 120 מיליון ₪ בשנה ובצמיחה של כ-2.1%. חטיפי עלית מקבוצת שטראוס מובילים את שוק החטיפים עם נתח שוק כספי של כ- 50% לפי נתוני סטורנקסט דצמ' 2010 וצמחו ב-4%.