אחרי שנסטלה פתחה את שוק גלידות "בריאות ביניים" עם סקיני קאו, נביעות משיקה את נביעות + ICE,הקרטיבים הראשונים בישראל על בסיס מים מינרליים בטעמי אפרסק, ענבים ותפוח.
במסגרת פעילות קידום המכירות יחולקו כ- 300,000 קרטיבים החל מאמצע אוגוסט ברכבות , קניונים, באזורי משרדים ומקומות בילוי מרכזיים, באמצעות "אוטו גלידה" ייחודי לנביעות+.
שלי שמיר קינן סמנכ"ל השיווק של נביעות: "ברוח ערך החדשנות לה אנו מחויבים בנביעות, החלטנו להפתיע ולהשיק הקיץ סדרה מוגבלת של קרטיבים על בסיס מים מינרליים. הקרטיבים, נביעות + ICE, הינם הראשונים מסוגם בארץ על בסיס מים מינרליים, אנו מעריכים כי יהפכו ללהיט בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים גם יחד".