קידום לך תצטיין בקמפיין GMAT באמצעות arc אינטראקטיב


חברת arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide, עולה בקמפיין חדש ללימודי GMAT , עבור קידום לך תצטיין.



הקמפיין, בהיקף של כ-200,000 ₪, מודיע לציבור הסטודנטים על שינוי דרישות הקבלה ללימודי MBA באוניברסיטת ת"א – החל משנת הלימודים תשס"ט יידרשו מועמדי ת"א להציג לא רק ציון GMAT כמותי אלא ציון GMAT מלא (על שני חלקיו – כמותי ומילולי).



לדברי קרן זופניק, סמנכ"לית השיווק של "קידום- לך תצטיין": "השינוי בדרישות מציג קושי עבור הסטודנט הישראלי שכן החלק המילולי מצריך ידע רב בדקדוק השפה האנגלית (מעבר לידע הנרכש במסגרת השכלה תיכונית בישראל) במקביל ליכולות הסקה וחשיבה לוגית. כחברה המובילה את שוק ההכנה לבחינת ה-GMAT לקחנו על עצמנו, בשיתוף עם אוניברסיטת ת"א, ליידע את ציבור הסטודנטים בשינוי ולסייע להם להתכונן לכך מבעוד מועד".






חברת arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide הוקמה בשנת 2000 ונמצאת בבעלות arc worldwide של פובליסיס, תימור גורדון ופרסום גלר-נסיס. החברה הישראלית מייצגת את חברת arc הבינלאומית שהינה בעלת כ-50 סוכנויות ברחבי העולם בשם arc.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל