קליה וניש", המובילה את שוק מסירי הכתמים בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה לאמהות לקראת החזרה לבית הספר בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ לתמיכה במבצע חזרה לבית ספר בשיתוף רשתH&O במסגרתו יוענקו עד 150₪ לקניית נעלי ספורט ותלבושת אחידה בסניפי הרשת.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום 'יורו ישראל', מציג אם הנלחמת בתופעת הכתמים, נעזרת ב'קליה וניש' ומצליחה לנצח את הכתמים בקלות וללא מאמץ. קמפיין הטלווזיה יעלה בערוץ 2, 10 ,24 וערוץ 9 ויתמך בפעילויות קד"מ נרחבת ברשתות השיווק.
לירון גבע, מנהלת מותג 'קליה וניש' בחברת 'רקיט בנקיזר' מוסרת כי: "'קליה וניש' נחלצת לעזרת אמהות התלמידים ומסייעת להן לנצח את הכתמים בקלות ובכך לשמור על התלבושת האחידה לאורך זמן. לרגל פתיחת שנת הלימודים מעניקה קליה לאמהות מתנה – עד 150 ₪ לרכישת נעלי ספורט ותלבושת אחידה ברשת O&H"