'קליה וניש' נערכת לקראת החזרה ללימודים בקמפיין טלוויזיה לאמהות בהשקעה של 1.5 מיליון ₪

קליה וניש", המובילה את שוק מסירי הכתמים בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה לאמהות לקראת החזרה לבית הספר בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ לתמיכה במבצע חזרה לבית ספר בשיתוף רשתH&O במסגרתו יוענקו עד 150₪ לקניית נעלי ספורט ותלבושת אחידה בסניפי הרשת.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום 'יורו ישראל', מציג אם הנלחמת בתופעת הכתמים, נעזרת ב'קליה וניש' ומצליחה לנצח את הכתמים בקלות וללא מאמץ. קמפיין הטלווזיה יעלה בערוץ 2, 10 ,24 וערוץ 9 ויתמך בפעילויות קד"מ נרחבת ברשתות השיווק.



לירון גבע, מנהלת מותג 'קליה וניש' בחברת 'רקיט בנקיזר' מוסרת כי: "'קליה וניש' נחלצת לעזרת אמהות התלמידים ומסייעת להן לנצח את הכתמים בקלות ובכך לשמור על התלבושת האחידה לאורך זמן. לרגל פתיחת שנת הלימודים מעניקה קליה לאמהות מתנה – עד 150 ₪ לרכישת נעלי ספורט ותלבושת אחידה ברשת O&H"

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל