חברת קלינטון סחר אשר השיקה את המותג "TEKA" בארץ לפני כ-10 חודשים ,מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום המקררים .החברה משיקה סדרה חדשה ומתקדמת של מקררי SIDE BY SIDE . בסדרה חידושים טכנולוגיים ועיצוביים בולטים כמו מערכת התראה קולית ייחודית, וסת טריות לירקות, מטהר ריחות מושלם, שימוש בזכוכית מחוסמת ציפוי נירוסטה מוברשת ועוד .
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בעיתונות הארצית בהשקעה של 600 אלף שח' בהפקת משרד פרסום QUATRO ובפעילות קד"מ בנקודות המכירה .
לדברי ניסו לטין מנהל המותג בארץ: "המותג התחזק בשנה האחרונה בצורה יוצאת דופן והגיע למחזור מכירות של 1.9 מיליארד דולר בעולם , למרות הערפל בשוק המקומי ,אנו צופים גם כן להתחזקות ולגידול בשנה הקרובה זאת תוך כדי הרחבת הפעילות והחדרת מוצרים נוספים של המותג "