איפה הכי משתלם לפתוח קליניקה לרפואת שיניים?

סיימתם את מסלול לימודי רפואת השיניים המפרך ועכשיו אתם מעוניינים להיכנס לשוק העבודה. אין ספק שאחת מהאופציות הכי טובות לעשות זאת ובו זמנית להשתכר בכבוד היא פתיחת קליניקה משלכם. אך חשוב להבין שמדובר בתהליך לא פשוט ולא זול, לכן כדאי לדעת איך לבחור את המיקום של המרפאה שלכם כדי שתצליח כמה שיותר ותהיה רווחית. המאמר הבא יסייע לכם לעשות זאת.

קרבה לתחבורה ציבורית

תחבורה ציבורית היא אמצעי הניידות של רבים מאוכלוסיית ישראל. יחד עם זאת, לא כל מיקום בהכרח סמוך לנקודות הגעה נוחות של אוטובוסים או רכבות רבות. לכן, יהיה זה רעיון טוב לבחור מיקום עבור הקליניקה כך שניתן יהיה להגיע אליה בקלות באמצעות תחבורה ציבורית כזו או אחרת. הנגישות של הקליניקה תהיה קלה בהרבה ולכן מטופלים פחות יהססו להגיע אליה, וכך ההכנסות של המרפאה גדלות. תל אביב למשל היא עיר שמאוד נוח להגיע אליה מהרבה מקומות בארץ, במיוחד אם מדובר על אזור הרכבת.

ערים במעמד גבוה

לא כולם יודעים הכל על רופאי שיניים בארץ, אך כולם יודעים שבמגזר הפרטי המשכורות שלהם הן משמעותית יותר גבוהות. אך המשכורות האלה נובעות ממחירים גבוהים שנגבים מהמטופלים, אשר כמובן מקבלים איכות טיפול גבוהה יותר מאשר בקופות החולים. לכן, אם אתם מתכננים לפתוח מרפאה פרטית כדאי שתבחרו עיר בעלת דירוג סוציו אקונומי גבוה כדי שהמטופלים יהיו מסוגלים לכסות את עלות הטיפולים

ערים אשר ידוע שבהן יש לא מעט מטופלים במעמד מבוסס כוללות את תל אביב, רמת השרון, הרצליה, ועוד.

קרוב למקום המגורים

מדינת ישראל כיום מלאה בפקקים ותורי ענק בכבישים. עובדים רבים (במיוחד אלו העובדים במרכז) מוצאים את עצמם עומדים כל יום יותר משעתיים בפקקים בדרך לעבודה, ולעיתים גם חזרה ממנה. לכן, כשאתם מחליטים על המיקום של המרפאה החדשה שלכם אל תשללו את האפשרות של בחירה במיקום שקרוב לביתכם. כך תוכלו לחסוך לעצמכם לא רק כאב ראש של נסיעות בפקקים, אלא גם תוכלו להכניס יותר מטופלים לאורך יום העבודה וכך להגדיל את ההכנסות.

אזורים בעלי חזות נעימה

אסתטיקה היא אחד מהגורמים החשובים ביותר שמשפיעים על סיכויי החזרה של מטופל למרפאה. מרפאה שנמצאת באזור מטופח ונקי מעלה את הנוחיות של המטופלים כשהם נוסעים אל הטיפול וממנו. המראה המזמין בהחלט גורם למטופלים להרגיש בנוח ולחזור שוב להמשך טיפול. ערים כמו מודיעין וראש העין שיפרו את הנראות החיצונית שלהם רבות בשנים האחרונות, לכן הן מהוות אופציה לא רעה להקמת קליניקה.

לסיכום

ישנם הרבה גורמים אשר בסופו של דבר משפיעים על הרווחיות וההשתלמות של מרפאה, אבל אין ספק שמיקום הוא אחד מהגורמים החשובים ביותר. עקבו אחר הטיפים שהוצגו לכם ותראו כיצד החלום שלכם להקים מרפאה ולהתפרנס ממנה מתממש.

אולי יעניין אותך

 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22
 גוראון מנכל בזק קרדיט צילום רמי זרנגר 1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349