קליק, מותג השוקולד המשווק על ידי יוניליוור, משיק קמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, לתמיכה מבצע הייחודי ויוצא הדופן – "קליק בהפוכה". במסגרת המבצע, הסובב כולו סביב קונספט "הפוך" יכולים בני נוער לזכות בפרסים יקרי ערך בשווי אלפי שקלים, להשתתף בתחרות פרצופים הפוכים באינטרנט, ועוד. במבצע כולו הושקעו כ- 3 מיליון ₪.
מבאומן, בר ריבנאי נמסר הבוקר כי הקמפיין המייצר שפה תקשורתית הנמצאת בהלימה לרעיון "קליק בהפוכה", מציג דמויות שונות שנוצרו מסנטרים הפוכים. "הסנטרים ההפוכים" הפכו לפרצופים מדברים המציגים את המבצע במספר סרטונים. "הרעיון הקריאטיבי לקמפיין נולד מסרטונים ותמונות שהעלו גולשים לאתרי תוכן שונים באינטרנט, העשויים ברוח הרעיון של סנטר הפוך המשמש כבסיס לדמויות שונות, המציגות את המבצע ואת הפרסים המדהימים בהם יכולים המשתתפים לזכות." הוסיפו במשרד.
דנה כץ, מנהלת תחום השוקולד ביוניליוור: "מותג קליק הינו המותג הנבחר בקרב בני הנוער בזכות היותו הילד הרע, השובב והמפתיע של עולם השוקולד. השנה החלטנו לחדש באמצעות מהלך הוליסטי ויוצא דופן המלווה בשפה תקשורתית ייחודית התואמת את אופיו של המותג. קמפיין הפרסום, הושפע באופן ישיר מעולמם של בני הנוער ונבנה על בסיס רעיון שצמח מתוכם. אנו בטוחים שהמפגש של קליק עם בני הנוער בחורף הנוכחי ייזכר בקרבם כחוויה ייחודית ויתרום לחיזוק הקשר שלהם עם המותג".
הקמפיין יעלה במהלך כל חודש ינואר בערוצים 2,10 ו- 24.
בנוסף, מלווה המבצע בקמפיין אינטרנט, באמצעות חברת האינטראקטיב RedHead, אף הוא ברוח "קליק בהפוכה", המשלב באנרים אודות המבצע באתרים מובילים.. כמו כן יובילו הבאנרים לאתר קליק, שהפך לאתר המבצע. האתר מציע לגולשים משחקים ברוח "הפוכה", מרכז אימונים לזיהוי מילים הפוכות וכן מקיים תחרות "פרצופים הפוכים" נושאת פרסים במסגרתה מוזמנים הגולשים להעלות צילומים שערכו ברוח הקמפיין.
שוק החטיפים המתוקים מוערך ב 210 מיליון ₪. את הקטגוריה מוביל מותג קליק עם נתח שוק של 18.4% (נילסן, מצטבר שנתי, נובמבר 07).
קרדיטים:
משנה למנכ"ל קריאייטיב: דייויד אדלשטיין
מנהל קריאייטיב: זאביק גנני
ארטדיירקטור: אורן עמירן
קופי: יאיר זיסר, רני צלח
מנהלת לקוחות: יעל רון
סופרוויזר: רובי ברזני
תקציבאית: עמית סמרי
מנהל אסטרטגיה: עמית קורן
פלנרית: שירה שקד
סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי
מפיק משרד: אלון שמואלוף
חברת הפקה: פרדיסו
במאי: אריאל פרידן
מנהלת שיווק תחום החטיפים ביונליוור: גליה גרוניך
מנהלת תחום השוקולד ביונליוור: דנה כץ