קמפיין בהשקעה של 6 מיליון ₪ להשקת מהלך שיווקי נרחב לחברת זוגלובק

דניאל שבתאי, סמנכ"ל השיווק של זוגלובק, אמר היום כי החברה מעלה ב-1.1.09 קמפיין פרסום חדש הפותח מהלך אסטרטגי נרחב לחברה. השלב הראשון מינוף ליבת העסקים של זוגלובק – הפסטרמה.



לקמפיין זוגלובק החדש "גוייס" קולה המיתולגי של טטיאנה הופמן (באמצעות חיקוי) והוא עשוי ככתבה טלויזיונית המתעדת קהילה של אוכלי פסטרמה איכותית בלבד- הפסטרמיסטים. הפסטרמיסטים הם אוהבי בשר מובחר שאינם מתפשרים אלא על אכילת פסטרמה מנתח שלם בלבד. הפרסומת מתעדת את חייהם של הפסטרמיסטים שאינם מתפשרים על איכות תוך דגש מיוחד על מנהגי אכילת הפסטרמה שלהם..



במסגרת שינוי ארגוני מקיף שעורכת זוגלובק, גובשה אסטרטגיית מותג חדשה. האסטרטגיה החדשה מתמקדת בקטגוריית הבשר, כאשר זהות המותג תהיה סביב פרמטרים של תשוקה לבשר, טעם ומומחיות. מטרת הקמפיין הינה לקדם את הפסטרמה מנתח שלם של זוגלובק, שהיא איכותית וטעימה יותר.



קטגוריית הפסטרמה הכוללת פסטרמה במעדנייה ופסטרמה ארוזה מגלגלת בישראל 330 מיליון ₪ בשנה וצומחת ב – 13% כספי בשנה. זוגלובק מובילה את קטגוריית הפסטרמה עם נתח שוק של כ 40%. (לפי סטורנקסט 12.08)





לדברי אורית ולנט-מיכאלי, מנהלת תחום בשר זוגלובק, הקמפיין השיווקי יביא לגידול קטגוריית הפסטרמה כולה, שכן בזמן מיתון חל שינוי בהרגלי צריכה של הצרכנים ומעבר מאכילה מחוץ לבית לאכילה בבית. אכילה בבית תגדיל גם את נתח ההוצאה על קטגוריית הבשר והעוף הכוללת בתוכה גם את הפסטרמה, וזאת לעומת נתח ההוצאות לאכילה מחוץ לבית שנמצא במגמת ירידה. בנוסף הפסטרמה אינה נחשבת למוצר פרימיום וגם כאן מראים נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה על עלייה בצריכת מוצרי יסוד שאינם פרימיום בתקופת מיתון.


שעור החדירה של קטגוריית הפסטרמה גבוה ומתקרב לכ 70% (נתוני נילסן אוקטובר 2007).



כמה עובדות על קמפיין הפסטרמיסטים של זוגלובק:


עיירת הפסטרמיסטים הפסטורלית היא תפאורה שנבנתה במיוחד בבית הספר החקלאי שבמקווה ישראל בחולון..


פסל "האדם האוכל", בהשראת הפסל המפורסם "האדם החושב", שנבנה במיוחד לסט, מתנוסס לגובה של כמעט 4 מטר ולמרות מראהו ה"ברונזאי" הוא עשוי כולו מקלקר ומעץ.


חברת זוגלובק סיפקה לאתר הצילומים מעל ל-150 ק"ג של פסטרמה, שהם מעל ל-6,000 פרוסות !


ה"מנהג" של אכילת פרוסת פסטרמה מתוך הכריך לא שולב בתסריט המקורי ו"אומץ" ע"י בימאי הפרסומת לאחר שראה את השחקנים עושים זאת על סט הצילומים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)