קמפיין המקצוענים, שעולה ב- YNET בהשקעה של חצי מיליון שח, הפך את עמוד הבית של ynet לבית ישראלי טיפוסי, שכמו ברוב הבתים סובל מ"קלקולים" שונים, כאלה הדורשים תיקון של בעל מקצוע: המזגן מתקלקל, מכונת הכביסה מציפה, הצינור באמבטיה מתפוצץ ויש ג'וקים במקום שהכי לא מתאים לראות אותם מטיילים…
המסר הקריאטיבי שנבחר לקמפיין: "לפני שמכניסים בעל מקצוע הביתה, תהיו בטוחים שהוא מקצוען".
המסר מדגיש את הערכים המוספים של המקצוענים לצרכן הישראלי: סינון מוקדם של בעלי מקצוע ובקרה שוטפת עליהם.
סיסמת המותג המלווה גם את הקמפיין הפרסומי הנוכחי היא: "המקצוענים – יש על מי לסמוך!", והיא העומדת בבסיס האסטרטגיה השיווקית של החברה לשנת 2012.
"במקצוענים עוברים בעלי המקצוע תהליכי סינון ובקרה שוטפת על איכות השירות" אומרת יפעת צימרמן, סמנכ"ל השיווק של החברה "לא פעם נאלצנו להסיר משורותינו בעלי מקצוע שמגלים חוסר הוגנות כלפי הצרכן". צימרמן מוסיפה: "נכון, לא כל בעל מקצוע יכול להיות חלק מהמקצוענים. מטרתנו לרכז רק בעלי מקצוע טובים, הגונים וראויים ומי שאינו מקצוען מקומו לא אתנו. צרכן המזמין בעל מקצוע מהמקצוענים יודע שיש לו גב ושיש לו על מי לסמוך".