קמפיין החדרה למשקה טרנקוויני

קמפיין ראשון למשקה TRANQUINI שהושק בישראל, יצא לדרך. הקמפיין הינו בעלות כספית בהיקף של חצי מיליון שקלים, במסגרתו הוצבו שלטי חוצות באיילון- במחלפים רוקח וגלילות, ובמחלף הסירה, תחת הסלוגן- TRANQUINI positively relaxed.



את המשקה ניתן להשיג בדיוטי פרי- ג'יימס ריצ'רדסון ובמגזר הפרטי בפיצוציות ובקיוסקים. החל מחודש מרץ ניתן יהיה להשיג גם ברשתות הנוחות המובילות.



הנוסחה הייחודית של TRANQUINI כוללת שילוב של תה ירוק, קמומיל, לבנדר ותמציות מליסה. מחקרים רבים שנערכו על מרכיבים אלו הוכיחו את יעילותם בכל הקשור להפחתת לחץ והקלת חרדה, מבלי לגרום להרדמות ונמנום. כל המרכיבים מעורבבים יחד ויוצרים משקה מוגז קל עם טעם ייחודי.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)