קמפיין החורף של רשת המעצב רונן חן יעלה בהשקעה של 900 אלף שקל

מעצב האופנה ובעל רשת החנויות רונן חן מעלה קמפיין לסתיו-חורף 2007-8 בהשקעה כוללת של 900 אלף שקל. הקמפיין יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות היומית, בעיתונות הרוסית, במגזיני הנשים והתרבות ובמקומונים, וכן פוסטרים בנקודות המכירה.



לראשונה מזה שלוש שנים תוביל את הקמפיין הדוגמנית הישראלית-הבינלאומית אניה מרטירוסוב, זאת לאחר שבקמפיינים האחרונים כיכבו פרזנטוריות כאילנית לוי, יעל גולדמן, ליאל דניר ואחרות.




למעצב רונן חן רשת בת תשע חנויות, ובגדיו משווקים בכ-60 חנויות אופנה ומעצבים ברחבי הארץ. כמו כן, הוא מייצא בהיקף רחב לארה"ב, קנדה ואירלנד. לאחרונה התווספה אוסטרליה לרשימת ארצות הייצוא, ובגדיו של רונן חן נמכרים שם, כמו ביתר הארצות, בבתי כלבו וחנויות מעצבים יוקרתיים בערים המרכזיות.



קרדיטים:


פרסום: רונן חן (עצמי), צלם: דודי חסון, סטיילינג: מעיין גולדמן, עיצוב גרפי: נדיה גורנשטיין, דוגמנית: אניה מרטירוסוב ל"mc2mm", איפור ושיער: ערן פאל, הפקה ויחסי ציבור: רוני ארנון תקשורת.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)