קמפיין הקיץ של "ספידו" יתמקד בשיווק מיני-קטלוג בעיתון סוף השבוע של ידיעות אחרונות

חברת "פלג-ניל", יבואנית המותג "ספידו" בישראל, תמקד את קמפיין הקיץ בשיווק מיני-קטלוג חוף ובריכה שיחולק בכל עיתוני סוף השבוע של ידיעות אחרונות. הקטלוג שהופק על-ידי גדי אדר, כולל את מגוון המוצרים תחת המותג "ספידו" : בגד-ים לנשים, לגברים ולילדים, בגדי-חוף, אביזרים נלווים דוגמת: משקפות- צלילה ושחייה, כפכפים, כובעים ועוד.הקף הקמפיין: 700 אלף ₪.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399