קמפיין חג המולד של TOUS מתמקד בחסרונות האריזה

מותג התכשיטים והאביזרים TOUS עולה לראשונה בקמפיין מוזיקלי ייחודי ומציג סרטון בו מככבת הפרזנטורית והשחקנית אמה רוברטס אשר מציג את תכשיטי הקולקציה ואת קופסת האריזה העגולה והאייקונית של TOUS .




הסרטון מציג סיפור על עונת הכריסמס שמגיעה וכולם מחפשים אחר המתנה המושלמת להעניק ליקיריהם.




השחקנית אמה רוברטס מספרת את הסיפור על ההנאה בנתינת תכשיט של TOUS אך באותו הזמן על הקושי בלעטוף את קופסת האריזה העגולה והאייקונית של המותג.



עם נגיעה של גחמות קומיות, הקמפיין חוגג את ההתרגשות למצוא את המתנה המושלמת ומעביר את המסר שלא צריך לדאוג מהעטיפה, כי ברגע שקיבלתם קופסה עגולה, תדעו שזכיתם לקבל תכשיט של TOUS .




בקמפיין ניתן לראות את קולקציית NOCTURNE אשר מורכבת מאייקוני המותג: הדובי שמייצג רוך, הירח כסמל של נשיות, הלב מייצג אהבה ועוד. הקולקציה נוצרה לראשונה עם חומר הורמייל- זהב 18 קראט על כסף 925 וכסף סטרלינג 925.




בנוסף, בקמפיין מככבת קולקציית LIGHT MESH אשר נחשב כאייקון של קולקציית הקריסמס. הקולקציה מציגה אלמנטים קלאסיים אשר בנויים אחד על השני, בזהב ורוד ולבן 18 קראט ועליהם מונחים יהלומים אשר גונבים את ההצגה.




הקמפיין ישודר במדינות ברחבי העולם בטלוויזיה, באולמות קולנוע, רשתות חברתיות, שלטי חוצות ובעיתונות.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)