קמפיין חדש: אמריקה בחרה שחור – ישראל בוחרת לבן

רשת יוגורטריות חדשה בשם "לבן" (LAVAN) מתחילה את פעילותה בקמפיין פרובוקטיבי, הנשען על תוצאות הבחירות בארה"ב. הסלוגן המוביל את הקמפיין: "אמריקה בחרה שחור – ישראל בוחרת לבן".



הקמפיין יתחיל בפעילות קד"מ, שתחל ביום א', 9 בנובמבר, ותגיע לשיא ב-11 בנובמבר, יום הבחירות המוניציפאליות. במסגרת פעילות הקד"מ יחלקו 300 דיילים פתקים לבנים בקלפיות באזור השרון ויקראו להצביע "פתק 'לבן' – כי אין אלטרנטיבה". עשרות דיילים נוספים יעמדו בצמתים מרכזיות עם שלטי בחירות הקוראים להצביע פתק לבן.



החל מאמצע חודש דצמבר ועד אמצע ינואר- על רקע השבעת הנשיא ה-44 של ארה"ב, ברק אובאמה, יעלה הקמפיין לאינטרנט ולשילוט חוצות, בהיקף תקציב כולל של 1,200,000 ₪.



רשת היוגורטריות "לבן" תפתח ביום הבחירות המוניציפאליות את הסניף הראשון ברעננה ובמהלך החודשים דצמבר וינואר מתעדת לפזר 10 "עגלות" יוגורטריה, כסניפים ניידים באזור השרון ובפריפריה התל אביבית. במקביל, תחל הקמת סניפים "נייחים" של הרשת ועד דצמבר 2009 עתידים לקום בישראל 22 סניפים של יוגורטריית "לבן". בעלי הרשת נמצאים במשא ומתן עם זכיין גרמני להקמת שני סניפים בגרמניה וכן סניף בטורקיה.



חברת "ספין – מעצבי דעת קהל" נבחרה לייעץ לרשת מהקמתה באמצעות מיתוג, ייעוץ אסטרטגי פרסום ותקשורת. זיו ברנע, מנכ"ל משותף ב"ספין", אומר: "לבן היא שחקנית חדשה בתחום רשתות המזון, הנשענת על מחקר שוק שערכנו עבורה, שמצביע על ת"א כשוק רווי בתחום"Healthy Fast Food" , ולעומתו הפריפריה צמאה מאד לתחום. לכן רשת "לבן" תתמקד בהקמת יוגורטריה בפריפריה. באשר לקמפיין ההחדרה – בחרנו בקמפיין אגרסיבי, המדבר בשפת בחירות, וקורא באופן פרובוקטיבי להצביע פתק לבן. בקרוב צפויות לנו שלוש מערכות בחירות (מוניציפאלית, פריימריז ובחירות לכנסת) ועל כולן "תרכב" רשת 'לבן' ". מנהלים ובעלים משותפים ברשת "לבן" הם אמיר פאר ומיכאל פרץ.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

העיניים של וואקנדה
A5-1