קמפיין חדש בהובלת השדרן בני כבודי להעלאת מודעות לאגודה לסוכרת נעורים

האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) משיקה קמפיין חדש בהובלת שדרן הרדיו בני כבודי 

להעלאת המודעות וזיהויי סימנים מזהים לסוכרת 

הקמפיין יעלה בפריסה רחבה בסושיאל 

 

האגודה לסוכרת נעורים סוג 1, משיקה קמפיין חדש לזיהוי סימנים מזהים למחלה, בהובלת השדרן בני כבודי.

הקמפיין אשר שהופק בשיתוף עם משרד הפרסום ראובני פרידן, על מנת להעלות המודעות לזיהוי תסמינים אופייניים לסוכרת נעורים סוג 1 כגון עייפות, ירידה במשקל, תכיפות במתן שתן ועוד. הקמפיין יעלה גם בפריסה רחבה בסושיאל במטרה לעודד אנשים עם תסמינים אלו לגשת להיבדק ולאתר מוקדם את המחלה.

בקמפיין משתתפת ליאן בלבוס, בת ה-10, אשר הצטרפה ל"משפחת" הסוכרת סוג 1, בגיל 8 וחצי בלבד. אבחון המחלה היה טראומתי עבורה ועבור משפחתה, שלא הכירה את הסימפטומים ולא הגיעה לאבחון מוקדם. ליאן נאבקה על חייה אך לבסוף ניצחה את המערכה. מאז הפכה ליאן ואימה קארין לפעילות בהפצת המודעות לסוכרת סוג 1 ולחשיבות האבחון המוקדם, שיכול למנוע מקרים קשים.

אפרת טיש, מנכ"לית האגודה לסוכרת נעורים סוג 1: "חשוב לנו באגודה להעלות לסדר היום את התסמינים לסוכרת סוג 1, המחלה יכולה להיות מאובחנת בכל הגילאים, וחשיפת הציבור לסימנים המזהים בשלב מוקדם הינה משמעותית. אני קוראת לכל מי שחש תסמינים בלתי מוסברים כגון צימאון מוגבר, השתנה מרובה, ירידה במשקל ועייפות – לא להתעלם מהם ולבקש בדיקת דם פשוטה באצבע. אנו מאמינים שהקמפיין ירחיב את המודעות בקרב הציבור בישראל."

שדרן הרדיו, בני כבודי מסר כי: "כבן לאב עם סוכרת אשר מטופל במחלה שנים רבות, וכמי שנחשף רבות למקרים של חיילים עם סוכרת אצלנו בגלגל"צ, אני מכיר היטב את המחלה והשלכותיה.
אני שמח לקחת חלק בקמפיין חשוב זה, שמטרתו היא להעלות את המודעות בנושא, ולעודד אנשים עם תסמינים לפנות לרופא לצורך בדיקה וזיהוי מוקדם. זיהוי מוקדם יכול לשפר משמעותית את איכות החיים של החולים."

למידע נוסף https://ida.e-med.co.il/

אולי יעניין אותך

 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו
 רופאי עור סבוקלם צילום עופר חג'יוב
 אחוה למערכות הביטחון במלחמה צילום יעל האן
 טאף מאדרס בגן החלומות-צילום יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349