קמפיין חדש לחברת "עץ ועצה" – לרגל השקת הסניף החדש בביל"ו

חברת "עץ ועצה", החברה הותיקה והמובילה בתחום מסחר העץ בישראל, יוצאת בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום "נפתלי אברהם" לרגל השקת מתחם חדש לצרכן הקבלני והפרטי הגדול מסוגו בארץ במתחם ביל"ו.



מודעות הקמפיין יופיעו בעיתונות הארצית, מגזיני עיצוב, שלטי חוצות ואינטרנט.



במודעות הקמפיין שולבו צילומים מהמתחם החדש וזאת על מנת להעביר את חווית הקנייה הייחודית,


וכן תמונות מהפרויקטים הרבים של החברה ( גגות עץ , רעפים, פרגולות, דקים, גלריות, צימרים, בתי עץ, חיפויים ועוד) .



"המרכז החדש במתחם ביל"ו מציע חווית קנייה ייחודית וראשונה מסוגה בארץ -מרכז לעיצוב ובנייה בעץ , בו ניתן לראות באופן מוחשי מגוון רחב של פרגולות, גגות ודקים" מסביר אביב אברמוב, מנכ"ל משותף ובעלים של חברת עץ ועצה. "המרכז ישרת אדריכלים, מעצבי פנים, בעלי מקצוע ולקוחות פרטיים באופן שאין שני לו, שכן המקום מאפשר להבין את עולם העץ – החל משלב חומר הגלם ועד שלב המוצר המוגמר. הביקוש האדיר לספק מקצועי, מהימן ואיכותי בתחום , מוצא מענה בסניף החדש של עץ ועצה, ואני מאמין כי הוא יהווה מרכז עלייה לרגל לכל בעלי המקצוע בתחום הבנייה והעיצוב בעץ".



תקציב הקמפיין: מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)